Hop til indhold

Program: TermIHC 1.3B

Share

Recommended Posts

Hejsa !Jeg her helt ny bruger her. Har haft IHC i huset i 10 år og aldrig rørt det. Jeg fik 3 disketter :-) med IHC Softvare TermIHC 1.3B. Jeg vil gerne vide, om jeg med fordel kan købe et nyt program og så komme til at programmere lidt selv - der er jo ting, man gerne vil lave om. Håber på hjælp - takBo

Link til kommentar
Del på andre sites

h2o skrev:

Må jeg lige rette dig Jakob ;) Det billigste sted er www.direkte-el.dk Findes det billigere andre steder - sender du ham bare link så de kan se pris, så går de 4% under ;) Og jeg har været helt tilfreds med at handle der, de holder hvad de lover..
Med viewer: BilligIHC.dk: 4.775,00Med viewer: direkte-el.dk: 4.959,00Uden viewer: BilligIHC.dk: 2.850,00Uden viewer: direkte-el.dk: 2.936,00Det bliver jo besværligt hvis man skal kontakte dem hver gang man skal købe noget ;)
Link til kommentar
Del på andre sites

Richard Lund skrev:

Vær i øvrigt opmærksom på om strømforsyningen skal skiftes hvis du skifter controller.Det vil være ærgeligt at sidde med en ny controller og tro man skal til at lege, for så at konstatere at projektet må afvente indkøbet af en ny strømforsyning.
Hvorfor skal strømforsyningen skiftes??
Link til kommentar
Del på andre sites

Hver gang man ændrer på installationen, skal man jo ind og kontrollere om strømforsyningen er stor nok, hvilket faktisk er lidt besværligt at beregne. Der står jo næsten altid "5-7W" eller "2-150mA"Det er jo ikke nemt at beregne noget ud fra.Men LK har jo lavet et fint beregningsskema til backup-modulerne, hvis man ændrer lidt på det, kan det bruge stil at beregne hvor meget man mere kan tillade sig at sætte på strømforsyningen.Måske en opgave for IHC-User.dk? :)h2o skrev:

...Nu har jeg så måtte købe en 72 w, som jeg fik billigt :)
Jeg håber du mener det ironisk, eftersom det jo var næsten 2 gange vejledende udsalgspris, og næsten 3 gange det som du ellers kunne ha' købt den for :)
Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok