TorbenSørensen Skrevet March 24, 2013 Rapporter Share Skrevet March 24, 2013 Til info, er der er lagt ny firmware 2.7.168 til download på LK's hjemmeside, hvor java certificatet er opdateret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Casper L Besvaret March 25, 2013 Rapporter Share Besvaret March 25, 2013 Ved du om der er andre rettelser? Evt. hvor man kan finde en liste over rettelserne.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret March 26, 2013 Rapporter Share Besvaret March 26, 2013 Det er meget sjældet LK ulejliger sig til at lave change manegement og får ændringerne offentligjort. Har skrevet til dem flere gange med det ønske. Nogle gange har det hjulpet men det skal man desværre ikke forvente. Der er nogle gange en .txt fil med oversigt med i den komplette Visual pakke. Og nogle gange er der en excel fil med ændringerne i FB. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ole Besvaret March 26, 2013 Rapporter Share Besvaret March 26, 2013 Tilbage i februar annoncerede LK at automatisk tidsstyring via TIME protokollen per første marts ikke længere ville være muligt, men at de arbejdede på at understøtte andre med en kommende FW opdatering. Måske det også er en del af den seneste FW!? /Ole Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret March 26, 2013 Rapporter Share Besvaret March 26, 2013 Har ikke opdateret endnu, men det finder vi da ud af i næste weekend ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret March 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 26, 2013 Jeg har opdateret. Sådan noget kan jeg da slet ikke lade være med. Jeg ved desværre ikke om der er andre ændringer end java certificatet. Det ser umiddelbart ikke ud til at der er ændret på tidsstyring via TIME protokollen. I IHC administrator virker tidsserveren faktisk stadig når man tester, og det gjorde den også i 2.7.166., så det passer ikke helt, at det ikke ville fungere efter 01.03.2013.Jeg kan iøvrigt se at den nye fw. 2.7.168 har en software dato, der hedder 21.12.2012, så sprit ny er den jo ikke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ole Besvaret March 27, 2013 Rapporter Share Besvaret March 27, 2013 Jeg oplever det samme som du gjorde Torben før du opdaterede, at tidsstyring stadig fungere. Og jeg kører stadig med 2.7.166 /Ole Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts