Hop til indhold

Hjælp :d

Recommended Posts

min fatter og jeg

har lavet en form for ventilation i deres stue og køkken og sove værelse

der er varmeflade på så systemet kan opvarme rummene og et kammer på loftet hvor rummenes rør føring føre hen

hvor der er spjæld på  og dertil monteret en ventilator det hele er et lukket system så den suger og puster i alle rum der er ud og indpusning tilsluttet med spjæld det hele køre på 230 volt

nu er spørgsmålet kan man køre ihc ind over

så når temperturen i eks køkkenet er sat til 21 grader  og den så falder til ca 20 at ihc starter ventilatoren i det givne rum og åbner det spjæld til det rum og tænde for varmen til der nåes 21 grader og det hele lukker igen

også engang i døgnet eller flere at den så tænder for ventilatoren og åbner ind og ud spjældet til det fri også køre i ca 10 min

men med ingen varme men at den åbner for alle spjæld

håber i kan hjælpe mig

hilsen stefan :)  :) :)   :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kan IHC godt. I bund og grund er det jo samme funktion som alm. Varmestyring med pumpemotionering.

Er dine temp. Sensorer LK/Zigsa som giver den aktuelle temperatur eller er det simple termostater der blot giver en kontaktslutning ?

Skal dit spjæld have puls, eller konstant on, eller on x sek ? Er der andre tilbagemeldinger ?

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg intet købt af det i nu men jeg forstillede mig at jeg vil kunne se temperturen forskellige  steder i andlæget

mine spjæld er

lukkede ved ingen spæning og åben ved spæning

jeg forstillede mig lidt at jeg eks ville kunne se indblæsnings tempertur og rum temp og temperturen ved varm fladen og om motoren køre eller ej eller om spjældne er åbne eller lukkede sådan nogen oplysninger vil jerg have så jeg kan se dem på ipad

;)  ;) ;)  ;)

hilsen

stefan  

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok