MekTrik Skrevet March 17, 2013 Rapporter Share Skrevet March 17, 2013 HeyHvordan får jeg en knap til og skift side med til og virke?????Har lavet den lige som i det andet viewEller kan man ik det????? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret March 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 19, 2013 Slet ik nogle der kan hjælpe??? Har oz lavet så jeg kan ændre en timer men kan ik ændre den i Web Sceneview... Har lavet den som jeg ville i Sceneview Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret March 19, 2013 Rapporter Share Besvaret March 19, 2013 Prøv at uploade din projekt (Scenedesign .icz filen) så vi kan se hvad du har lavet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret March 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 19, 2013 Oki gør jeg lige om lidt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret March 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 19, 2013 den skriver jeg ikkehar tilladelse til og uploade den type fil har oz prøvet og pakke den med winrar hjælper heller ik.... har du en mail?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret March 19, 2013 Rapporter Share Besvaret March 19, 2013 Admin burde tillade alle IHC system filer som vedhæftede her i forummet. Prøv evt. at pakke dem som zip filer i stedet for rar. Har sendt en PM Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret March 19, 2013 Rapporter Share Besvaret March 19, 2013 Nå har fået testet lidt og kan godt se det du mener med Navigations elementer. De virker ikke i den simple WebSceneview. Her skal/kan man kun anvende LK´s faste/simple navigations ikon i toppen.Egne genveje/ikoner til at navigere rundt mellem scener virker ikke, desværre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret March 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 20, 2013 Oki..Hvad med og stilke tiden i en timer feks kan man heller ik set så??Feks fra en iPhone??? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret March 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 24, 2013 Må prøve igen.... Man man ik stille temp i websceneview???? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret March 24, 2013 Rapporter Share Besvaret March 24, 2013 Må prøve igen.... Man man ik stille temp i websceneview????Nej, det kan man i umiddelbart. Websceneview er efter min mening også fuldstændig outdated og unødvendigt. Det er fra tiden før smartphones/iPad's osv., og var tiltænkt brug på datidens PDA'er. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret March 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 27, 2013 Men hvor man ik kan stille noget på??? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
MekTrik
Hey
Hvordan får jeg en knap til og skift side med til og virke?????
Har lavet den lige som i det andet view
Eller kan man ik det?????
Link til kommentar
Del på andre sites
10 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts