Poul N Skrevet March 17, 2013 Rapporter Share Skrevet March 17, 2013 hejsa.fredag skulle jeg udskifte udv. pir i et hus vi har lavet i firmaet, kunden melder at det udvendige lys tænder af sig selv konstant, jeg kører ud til kunden og konstaterer i serviceview at indgangen med ca. 1min i mellem er on, jeg sætter ny sensor på, stadig det samme, skifter til en anden indgang stadig det samme??? når jeg tager sensoren af igen stopper deter der nogen som kunne have forslag til løsingpir er LK opus 73indgangsmodul er 24/24 jeg har tænkt mig at prøve med en servodan sensor ved næste besøg, der er desuden flere sensor rundt om huset så jeg kunne godt finde på at koble to sensor parralel og se hvad der så sker.på forhånd mange tak Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret March 17, 2013 Rapporter Share Besvaret March 17, 2013 Det er et kendt problem med den PIR, og har været oppe at vende flere gange herinde. Se bl.a. HER Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts