Anders1354922228 Skrevet May 18, 2008 Rapporter Share Skrevet May 18, 2008 Hej alle sammen. jeg er ny herinde.. jeg har lige fået instalert IHC Visual 2 den nye.. virker altså super godt. Mit spørgsmål er så om man kan få scene design op og køre på en Touchscreen?? håber der er nogem forslag.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Agdestein Besvaret May 18, 2008 Rapporter Share Besvaret May 18, 2008 Hmm umidelbart vil jeg tro at du kan hvis altså den kan afvikle Java.Har du en pc kørende du kunne koble Touchscreenen til eller skal det være en stand alone. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jes Juncher Besvaret May 18, 2008 Rapporter Share Besvaret May 18, 2008 jep.Jeg køre med en pc & en LG 17" touch skærm via ethernet porten på controleren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret May 19, 2008 Rapporter Share Besvaret May 19, 2008 mener ibisystem.dk har en løsning Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas H. Kristensen Besvaret May 19, 2008 Rapporter Share Besvaret May 19, 2008 Hvis det bare er en alm. "Tablet Screen" du har til din computer svare berøring jo bare til et museklik. Ingen problemer der. Jeg har lavet et simpelt scenedesign til en iPAQ, det er i princippet det samme.Men hvis du taler om et touchscreen panel... kender jeg desværre ikke til det. Det er vel individuelt hvordan de opsættes.Vh. Thomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ole Besvaret May 19, 2008 Rapporter Share Besvaret May 19, 2008 HejsaHvis jeg forstår dig ret, vil jeg mene nej. En touchsceen er jo i bogstaveligste forstand ikke andet end en monitor, med en berøringsfølsom film indlagt. Forbindes touchscreen'en med en PC installeret med eksempelvis Windows, vil du selvfølgelig kunne køre SceneView her fra, og dermed interface IHC kontrolleren.En sammenbygget løsning kunne være et benytte en Panel PC som eksempelvis disse:http://www.beckhoff.dk/english/industrial_pc/cp66xx.htmDet er touchscreen og PC bygget sammen i et, men desværre en lidt kostbar løsning, jeg mener i omegnen af 10 KKR.Hilsner Ole Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret May 19, 2008 Rapporter Share Besvaret May 19, 2008 Det lyder som om du har en LG L1730SF? - Det er en LG TouchScreen, fuldstændig magen til den jeg har siddende hjemme på væggen.Den er koblet til en Via Epia maskine (energibesparende PC), på den styrer jeg mit IHC (samme controller som du har).Jeg har installeret Ubuntu (Linux styresystem) på den, men det er rimelig svært at sætte op. Hvis du kører Windows er det en del nemmere, og der er i hvertfald ingen problemer med java ;)Så ja, det kan sagtens lade sig gøre ;)Skærmen gav jeg ca. 3.000 kr for, pc'en har jeg givet ca. 2.600 kr for... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Anders1354922228
Hej alle sammen. jeg er ny herinde.. jeg har lige fået instalert IHC Visual 2 den nye.. virker altså super godt. Mit spørgsmål er så om man kan få scene design op og køre på en Touchscreen?? håber der er nogem forslag..
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts