Nicolas Søgaard Skrevet March 11, 2013 Rapporter Share Skrevet March 11, 2013 Min første Ihc tavle. Bygget til Hotel Nimb i tivoli. Tavlen skal styre 3 suiter, primært lys, men der er blevet plads til lidt sjov med gardinstyring og styring af dampgenerator. Billeder af færdig monteret tavle kommer, når vi er færdige. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Goose Besvaret March 11, 2013 Rapporter Share Besvaret March 11, 2013 Fine fotos men hvorfor vender nogle af dem på hovedet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicolas Søgaard Besvaret March 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 13, 2013 Fine fotos men hvorfor vender nogle af dem på hovedet Iphone helvede.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret March 14, 2013 Rapporter Share Besvaret March 14, 2013 Der er godt nok god plads i den tavle!Kan jeg ikke leje lidt plads? :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicolas Søgaard Besvaret March 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 14, 2013 Der er godt nok god plads i den tavle! Kan jeg ikke leje lidt plads? :-) kravet var en tabula tavle. Og når pladsen var der, kunne man jo lige så godt udnytte den. Jeg er nok desværre nødt til at smide at par outputs og dæmpere mere i.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts