henrik.k.b Skrevet March 10, 2013 Rapporter Share Skrevet March 10, 2013 Hej jeg er igang med at købe en controller den trådløse model uden viewer over dba. Er der noget jeg skal passe på. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret March 10, 2013 Rapporter Share Besvaret March 10, 2013 Hej jeg er igang med at købe en controller den trådløse model uden viewer over dba. Er der noget jeg skal passe på.Hvis du ikke har planlagt at kunne "Se" hvad der foregår i din installation, hverken med smartphone eller browser, så er den god nok, men jeg ville selv ikke fraskrive mig muligheden. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
henrik.k.b Besvaret March 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 10, 2013 Tak for svaret. Det kan jeg godt leve med at jeg ikke kan jeg skal kun gi 1000 kr for den Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret March 10, 2013 Rapporter Share Besvaret March 10, 2013 Tak for svaret. Det kan jeg godt leve med at jeg ikke kan jeg skal kun gi 1000 kr for denSå er det jo ikke det store tab, hvis du senere beslutter dig for at få en med Viewer Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret March 10, 2013 Rapporter Share Besvaret March 10, 2013 Og det er faktisk muligt at lave lidt kald mm til den afligevel iflg. MikkelS hvis man nærlæser nogle af trådene i http://www.ihc-user.dk/forum/forum/32-microsoft-net-apisdk/ Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret March 10, 2013 Rapporter Share Besvaret March 10, 2013 Og det er faktisk muligt at lave lidt kald mm til den afligevel iflg. MikkelS hvis man nærlæser nogle af trådene i http://www.ihc-user.dk/forum/forum/32-microsoft-net-apisdk/HeHe!!Lars, jeg tror sgu ikke at man fravælger SceneView, for derefter at kaste sig over net api Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret March 11, 2013 Rapporter Share Besvaret March 11, 2013 Næ, det var nu også ment som en lille sidebemærkning. Hvis man opgraderer/udskifter sin gamle TermIHC/Dos controller på billigste vis, så er der altså en mulighed for at "lave noge smart", uden man behøver poste kr. 5.000 i en ny controller.Det kræver så bare "noget andet" Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts