Jens Torp Jacobsen Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Jeg har et anlæg med 6 pir og når alarmen går er det flag 1 hver gang er der nogle der har prøvet at lave hver pir til sit eget flag således at man kan lokalicere fra hvilket rum jeg har spurgt flere el firmaer uden nogen løsning Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBISystem.dk Besvaret September 8, 2007 Rapporter Share Besvaret September 8, 2007 Hej TiptopJeg kan godt lave denne løsning til dig som funktionsblok, da jeg selv har skrevet den blok du anvender idag Kig evt. i shoppen på www.ihc123.dk for pris.Med venlig hilsenAllan GøndahlIHC Konsulentwww.IHC123.dk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jens Torp Jacobsen
Jeg har et anlæg med 6 pir og når alarmen går er det flag 1 hver gang er der nogle der har prøvet at lave hver pir til sit eget flag således at man kan lokalicere fra hvilket rum jeg har spurgt flere el firmaer uden nogen løsning
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts