Jeg er ved at tilslutte mine cirkulationspumper over IHC, så jeg får pumpestop på.
Jeg har Zigza rum/gulv følere monteret.
Jeg bruger FB 5.2.03c Pumpestyring.
Telestaternes kald på varme og temp. visning i Viewer/app funker fint, men når FB 5.2.05a kalder på varme og aktiverer en indgang på 5.2.03c pumpestyringen, går nedtælningen (pumpen starter om...) ikke igang, så udgangen til pumpen går ikke on.
I simulering virker det fint, bare ikke i Viever og i virkeligheden.
Jeg oplevede problemet i garagen. Hvorimod det virkede på min 1.sal
Det virkede på min 1. sal indtil jeg satte de rum der kaldte på varme til off i FB 5.2.05a. Nu vil den heller ikke starte nedtællingen for 1. salen
Spørgsmål
Bjarne Sørensen
Hej derude.
Jeg er ved at tilslutte mine cirkulationspumper over IHC, så jeg får pumpestop på.
Jeg har Zigza rum/gulv følere monteret.
Jeg bruger FB 5.2.03c Pumpestyring.
Telestaternes kald på varme og temp. visning i Viewer/app funker fint, men når FB 5.2.05a kalder på varme og aktiverer en indgang på 5.2.03c pumpestyringen, går nedtælningen (pumpen starter om...) ikke igang, så udgangen til pumpen går ikke on.
I simulering virker det fint, bare ikke i Viever og i virkeligheden.
Jeg oplevede problemet i garagen. Hvorimod det virkede på min 1.sal
Det virkede på min 1. sal indtil jeg satte de rum der kaldte på varme til off i FB 5.2.05a. Nu vil den heller ikke starte nedtællingen for 1. salen
Hvad går der mon galt for mig?
seneste marts 13-2.vis
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts