Henrik Ahler Skrevet March 2, 2013 Rapporter Share Skrevet March 2, 2013 Jeg søger lidt info til ovenstående blok. Jeg har lavet mit program for nogle år siden, og vil nu tune den lidt op med nogle af de funktioner der ligger i Bolig Master blokken. Jeg har lige været på kursus i varmestyring fra Schneider Electric, og kan godt se der er sket lidt siden jeg sidst var afsted mht tablet/viewer. Mit spørgsmål er nu, om der er nogen der ligger inde med en lidt mere specifik manual/guide til blokken (ud over den info der kan trækkes via F1? Mvh Henrik Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret March 2, 2013 Rapporter Share Besvaret March 2, 2013 Hvis ikke man kan vriste mere specifik info ud af LK/Schneider på et kursus, finder du det nok heller ikke i dette forum. Der er dog lidt dokumentation på LK hjemmeside i "Installatørmappen" som du kan downloade. Dog mest om kabling etc. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Ahler Besvaret March 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 4, 2013 Det var nu varmestyrringen der var på programmet den dag Jeg må jo bare lege lidt... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts