IHC_Lars Skrevet March 2, 2013 Rapporter Share Skrevet March 2, 2013 Mit LK IHC Visual program er version 2.01 (Build 206). Hvor finder jeg den nyeste version og det nyeste firmware til controlleren? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael christiansen Besvaret March 2, 2013 Rapporter Share Besvaret March 2, 2013 Det gør du her http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/IHC-Control-Visual-Software2.page? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret March 2, 2013 Rapporter Share Besvaret March 2, 2013 Hmmm IHC-user.dk må stå højt på Googles søgninger siden det er det første sted man søger information. Personligt vil jeg da altid prøve at starte med producenten af et produkt for at få support. Og specielt med software. Hvem andre end producenten skulle have den. Men det er nok kun mig der har det sådan. Jeg læser som regel også brugsanvisningen til et TV, en mobil tlf, osv INDEN jeg bruger den så jeg ved hvad jeg kan forvente af produktet. Modsat mange andre der prøver og forsøger sig frem og efter 1/2 år med stor overraskelse opdager, "nøj kan den også det". michael christiansen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 IHC_Lars Besvaret March 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 4, 2013 Hej Michael, tusind TAK! Jeg har søgt på LKs sider en del tid, men kunne ikke finde det. Jeg synes generelt, at LKs hjemme side er svært at finde rundt i, når man kun er der en gang i mellem. Godt, der er nogen, som godt vil hjælpe! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
IHC_Lars
Mit LK IHC Visual program er version 2.01 (Build 206).
Hvor finder jeg den nyeste version og det nyeste firmware til controlleren?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts