Hop til indhold
  • 0

Alarm Dioder Virker Ikke Rigtigt! ( Lydblok Efterlyses)

Lars BK
 Share

Spørgsmål

Så må jeg krybe til ”korset”…

Jeg har nu i et par dage ( og nætter) bikset med min alarm opsætning som er ny. Jeg kan ikke ” se skoven mere”

Jeg kan i simuleringen se at led lyser/blinker rigtigt. Det virker bare ikke i virkeligheden Humm.

(FB 62.01.g ”Indikering af alarm er forbundet til dioder som skal signalere at der har været alarm

”Indikerer at alarm detekteret. Ved alarm udløst af PIR blinker diode (antal blink = nr. på PIR), ved sabotage, overfald eller magnetkontakt lyses konstant.”)

Kan nogen fortælle/hjælpe hvorfor dette ikke virker  (kun i sim) ??

Forslag til forbedringer er også meget velkommen. :P

Lydblok:

Jeg har også forsøgt at lave lydblok  (6.4.05. Lyd-/lyspuls med eksponentiel udfasing og konstant afslutning) til at vare kun 30 sek. Som er min udgangs tid, fra frikoblings zone. Lyden går helt op i Hat og B…. hvor lyd bliver forsinket og bipper helt forkert.

Lyden skal starte langsomt og stige til hurtigere og ende i konstant tone , men på 30 sec. Og så jævnt?? Ville også gerne have denne til indgang ( her 10 sec.). Bip/lyd skal jo dermed komme hurtigere fra start.

Nogen hjælp til at kunne stille forskellige tider her? Der er jo ikke mange std. FB til lydblokke…

Kone smider mig snart ud J. Projekt vedhæftet. ( Snart med konen…..) :wub: 

alarm.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

0 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

Der er ingen der har svaret på dette spørgsmål endnu