jesper t. larsen Skrevet February 25, 2013 Rapporter Share Skrevet February 25, 2013 Hej forum Sidder og roder lidt med at få min mail til at virke med ihc controleren ved alarm.. uden held. Har en TDC mail og WAOO fibernet.Har også oprettet en mail til sms hos jitbesked.dk Bruger : smtp.mail.dkport : 587esmtp server brugernavn: xxxxxxesmtp server kodeord: xxxxxx Under DNS server rubrikken er det TDC's primær og sekundær DNS som jeg skal bruge eller???primær: 194.239.134.83sekundær: 193.162.153.164 håber på lidt hjælp her til en nybegynder er kørt pænt fast MVH jesper larsen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret February 25, 2013 Rapporter Share Besvaret February 25, 2013 Kræver de krypteret smtp for det understøtter ihc controlleren ikke Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret February 25, 2013 Rapporter Share Besvaret February 25, 2013 http://www.mbsnet.dk/smtp/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 jesper t. larsen Besvaret February 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 28, 2013 Hej igen og tak for input. Men igen det DNS felt, hvad skal der stå i det? min internet udbyders dns eller emailens udbyder?? mvh jesper Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 28, 2013 Rapporter Share Besvaret February 28, 2013 Det bestemmer du. De burde virke begge to, men det mest almindelige er nok at vælge sin Internet udbyders.Eller du kan måske enda bare oplyse din router/gateway, da den som regel virker som relay når man benytter DHCP. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nicholai Besvaret March 1, 2013 Rapporter Share Besvaret March 1, 2013 Det bestemmer du. De burde virke begge to, men det mest almindelige er nok at vælge sin Internet udbyders.Eller du kan måske enda bare oplyse din router/gateway, da den som regel virker som relay når man benytter DHCP.Man bør vælge en man er sikker på at kunne få fat i.Normalt vil jeg altid vælge internetudbyderens, men man kan sagtens bruge dem Opendns tilbyder eller Googles (8.8.8.8 og 8.8.4.4)Routerens ip kan til nød bruges, men det kræver bare, at der er sat en default gateway ip i routeren ellers risikerer du at det strander i din router. Man bør i øvrigt altid sætte en default gateway i en router. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 jesper t. larsen Besvaret March 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 14, 2013 Det bestemmer du. De burde virke begge to, men det mest almindelige er nok at vælge sin Internet udbyders.Eller du kan måske enda bare oplyse din router/gateway, da den som regel virker som relay når man benytter DHCP.Hej og mange tak for svar Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 jesper t. larsen Besvaret March 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 14, 2013 Man bør vælge en man er sikker på at kunne få fat i.Normalt vil jeg altid vælge internetudbyderens, men man kan sagtens bruge dem Opendns tilbyder eller Googles (8.8.8.8 og 8.8.4.4)Routerens ip kan til nød bruges, men det kræver bare, at der er sat en default gateway ip i routeren ellers risikerer du at det strander i din router. Man bør i øvrigt altid sætte en default gateway i en router.Hej også mange tak for svar til dig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
jesper t. larsen
Hej forum
Sidder og roder lidt med at få min mail til at virke med ihc controleren ved alarm.. uden held.
Har en TDC mail og WAOO fibernet.
Har også oprettet en mail til sms hos jitbesked.dk
Bruger : smtp.mail.dk
port : 587
esmtp server brugernavn: xxxxxx
esmtp server kodeord: xxxxxx
Under DNS server rubrikken er det TDC's primær og sekundær DNS som jeg skal bruge eller???
primær: 194.239.134.83
sekundær: 193.162.153.164
håber på lidt hjælp her til en nybegynder er kørt pænt fast
MVH jesper larsen
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts