Martin1354922221 Skrevet May 14, 2008 Rapporter Share Skrevet May 14, 2008 Kan man lave en timer funktion, så hvis et lys har været tændt i mere en 15 minutter - så tændes en udgang i f.eks 2 timer ?Jeg har rodet med nogle af standard FB - men det bliver en noget rodet omgang inden jeg får det til at virke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret May 14, 2008 Rapporter Share Besvaret May 14, 2008 Kommer det som en overraskelse hvis jeg siger at det kan man godt lave? :)Og det er vel også en overraskelse at det er mig der svarer på spørgsmålet :pSe vedhæftede fil [file name=ind_og_udgangstimer.zip size=2176]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/ind_og_udgangstimer.zip[/file]ind_og_udgangstimer.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin1354922221 Besvaret May 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 15, 2008 2 gange ingen overraskelse ;)Tak for det. Det ser nemlig lidt "træls" ud med 7-10 FB'er for at lave 1 funktion. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret May 15, 2008 Rapporter Share Besvaret May 15, 2008 Det er netop derfor jeg selv laver funktionsblokke Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Martin1354922221
Kan man lave en timer funktion, så hvis et lys har været tændt i mere en 15 minutter - så tændes en udgang i f.eks 2 timer ?Jeg har rodet med nogle af standard FB - men det bliver en noget rodet omgang inden jeg får det til at virke.
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts