MekTrik Skrevet February 23, 2013 Rapporter Share Skrevet February 23, 2013 Hej har lige et spørgsmål..har lavet mine egne FBermen nu er programmet begyndt og sige det køre i ring..har prøvet og ta en indgang og en udgang.Og når ind gangen er ON så må Udgange være om..og da siger den det køre i ring.... HilsenKent Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 23, 2013 Rapporter Share Besvaret February 23, 2013 Tjaa så er der som regel bare noget galt med programerings logikken ;-) Du må checke dine betingelser igen for at finde ud af hvor det går galt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret February 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 23, 2013 Ja det ved jeg godt og plejer godt og kunne rette det.... det er lavet lige som det billede jeg har uploadet.... har provet det samme i et helt nyt projekt da virker det :S Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
MekTrik
Hej
har lige et spørgsmål..
har lavet mine egne FBer
men nu er programmet begyndt og sige det køre i ring..
har prøvet og ta en indgang og en udgang.
Og når ind gangen er ON så må Udgange være om..
og da siger den det køre i ring....
Hilsen
Kent
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts