Jeg har en lampe som skal styres af en pir, IHC væg PIR 180, når skumring er on.
Der skal så også en dimmer på 350LR.
Følgende senarie ønskes: Pir aktiveres og Dimmer skruer langsomt op til feks. 3 sek til feks. 50 % lystyrke.
Når tiden er gået feks. 10 min skal Dimmeren skrue langsomt ned på 0 % lysstyrke igen.
Jeg har monteret 3 ledninger i pirèn nr. 1 til 24 V inputmodul
nr. 2 til 24 V +
nr. 3 til 0V -
nr. 4 er ikke monteret da dette er til skumringudgang og den skal jeg jo ikke bruge da jeg skal bruge den udendørs skumring
På Dimmeren har jeg monteret nr. 1 til 24V -
nr. 2 til 24V outputmodul
Fast fase på L
Lederen til lampen på den variable udgang.
Jeg er i tvivl om hvilke elementer jeg skal have på visual og hvilken funktionsblok jeg skal bruge,
og ved ikke om der skal bruges en udgang på et 230 V outputmodul men synes ikke umiddelbart at det skulle være nødvendig da lampen jo er monteret direkte på
den variable udgang.
Håber der er en der kan skrue dette sammen og gerne i en vis.
Spørgsmål
FRBI
Hej.
Håber jeg kan få lidt hjælp til dette.
Jeg har en lampe som skal styres af en pir, IHC væg PIR 180, når skumring er on.
Der skal så også en dimmer på 350LR.
Følgende senarie ønskes: Pir aktiveres og Dimmer skruer langsomt op til feks. 3 sek til feks. 50 % lystyrke.
Når tiden er gået feks. 10 min skal Dimmeren skrue langsomt ned på 0 % lysstyrke igen.
Jeg har monteret 3 ledninger i pirèn nr. 1 til 24 V inputmodul
nr. 2 til 24 V +
nr. 3 til 0V -
nr. 4 er ikke monteret da dette er til skumringudgang og den skal jeg jo ikke bruge da jeg skal bruge den udendørs skumring
På Dimmeren har jeg monteret nr. 1 til 24V -
nr. 2 til 24V outputmodul
Fast fase på L
Lederen til lampen på den variable udgang.
Jeg er i tvivl om hvilke elementer jeg skal have på visual og hvilken funktionsblok jeg skal bruge,
og ved ikke om der skal bruges en udgang på et 230 V outputmodul men synes ikke umiddelbart at det skulle være nødvendig da lampen jo er monteret direkte på
den variable udgang.
Håber der er en der kan skrue dette sammen og gerne i en vis.
Mvh
Frank Birch
Link til kommentar
Del på andre sites
15 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts