mejr Skrevet February 22, 2013 Rapporter Share Skrevet February 22, 2013 Hej alle i forummet! Er ny i IHC og har som min svendeprøve skulle lave en IHC stand. Det meste af programmering går godt, men jeg skal lave et scenarie. Jeg har en UNI dimmer og et wireless lampeudtag med dimmer.Ved et tryk på en knap skal wireless dæmpe til 30% samtidig med skal UNI dimmer dæmpe til 70% Hvordan gøres dette? Håber virkeligt der er en venlig sjæl der kan hjælpe, for har virkeligt brug for det. Hilsen Alex :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret February 22, 2013 Rapporter Share Besvaret February 22, 2013 uni dæmper kan du ikke dæmpe i procent, der skal du bruge mem1 eller mem2 definere lystyrken og så kald dem Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 mejr Besvaret February 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 22, 2013 Okay, det vil jeg lige prøve så. Tak for svar Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
mejr
Hej alle i forummet!
Er ny i IHC og har som min svendeprøve skulle lave en IHC stand. Det meste af programmering går godt, men jeg skal lave et scenarie.
Jeg har en UNI dimmer og et wireless lampeudtag med dimmer.
Ved et tryk på en knap skal wireless dæmpe til 30% samtidig med skal UNI dimmer dæmpe til 70% Hvordan gøres dette?
Håber virkeligt der er en venlig sjæl der kan hjælpe, for har virkeligt brug for det.
Hilsen Alex :-)
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts