Brian Christensen Skrevet May 12, 2008 Rapporter Share Skrevet May 12, 2008 Hej Jeg vil hør når man bruger dette kabel fra LK IHC Control® kabel LINK-10 kabel NOPOVIC (5x2x0,6 mm)Hvor skal vær farve side på et svagstrømstryk 4 slutte, 2 lysdioderEr der en standart for detGuffis Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret May 13, 2008 Rapporter Share Besvaret May 13, 2008 der er ikke en egenlig standard, bare de er ens i begge ender.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret May 13, 2008 Rapporter Share Besvaret May 13, 2008 Som Thomas siger er der ingen standard, men nogen følger de farver der er brugt på forbindelsesdiagrammet der følger med controlleren, men det er ikke sjovt at gøre hvis det er en stor IHC-tavle, da man selv skal til at sno nogle af ledningerne ;)Jeg ville foreslå at man valgte en standard selv, og altid følger den.. Eller også burde man vælge en i det firma man arbejder i.Jeg har selv lavet min egen standard, men når jeg er på arbejde og kommer ind til et projekt en anden har lavet, så er det godt nok meget forvirrende når det er en anden standard. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Brian Christensen Besvaret May 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 14, 2008 Takker ville bar lige hør før jeg går igang så hvis der var en standart man kunne følgemen jeg finder selv en standart jeg følger Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret May 17, 2008 Rapporter Share Besvaret May 17, 2008 Ja men ifølge vejledningen fra LK er der nogen retningslinier der skal overholdes for at undgå uheldige bivirkninger. Jeg ved ikke om det er vigtigt,Men jeg synes at det er god praksis at følge LK tegningen, så er det forøvrigt også nemmere for dem som skal servicere senere Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts