ihcJesper Skrevet February 19, 2013 Rapporter Share Skrevet February 19, 2013 Søreme om ikke der er kommet en ny version af IHCRemote iPhone App. Allways use wan host er kommet tilbage.Support for flere controllere.Nye iconer Det var vist - mere eller mindre - det... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael christiansen Besvaret February 19, 2013 Rapporter Share Besvaret February 19, 2013 Ja og så vil den ikke huske når man laver diode symboler om når man lukke appen og åbner igen står de på default :-( Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcJesper Besvaret February 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 19, 2013 Jeg har da heller ikke selv opdateret Sidste gang mistede jeg ALT hvad jeg havde lavet af tilpasninger Hvorefter LK - UPS - fjernede den fra AppStore... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael christiansen Besvaret February 20, 2013 Rapporter Share Besvaret February 20, 2013 Når de nu er sådan nogle tåbe at sende noget ud der ik er testet ordentligt skulle det være muligt at nedgradere igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Soylant Besvaret February 27, 2013 Rapporter Share Besvaret February 27, 2013 så mangler vi bare opdatering til Android, det er da dårligt man har betalt s meget for en app og så kan den kun bruges i huset :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts