Hop til indhold

Installatøren Har Sendt Os En .vis Fil

Rikke
 Share

Recommended Posts

Hej

jeg er rookie indenfor IHC og har haft det i et år, uden at turde gå i krig med det. Det er som jeg frygtede, ikke brugervenligt og fyldt med alt for mange branche-ord, jeg som menigmand/kvinde ikke kan begribe hvad betyder, de trænger jo seriøst til en kunde-venlig ombygning.

Nå men jeg har fået downloadet visual og er i forbindelse med controlleren via web. Så langt så godt. jeg kan se vores design, som installatøren lavede, inde i serviceview, men ikke andre steder, er det ok?

Vi fik dog en fil tilsendt, den er en .vis fil. Men ingen af de programmer jeg har downloadet, ej heller IHC visual, vil have sådan en fil. Det betyder vel at jeg ikke kan få den nuværende  konfiguration ind i systemet og tilrette den? Eller hvordan bygger jeg videre på den?

Jeg håber en vil hjælpe, det er virkelig over my head

På forhånd tak

Rikke

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

jeg er rookie indenfor IHC og har haft det i et år, uden at turde gå i krig med det. Det er som jeg frygtede, ikke brugervenligt og fyldt med alt for mange branche-ord, jeg som menigmand/kvinde ikke kan begribe hvad betyder, de trænger jo seriøst til en kunde-venlig ombygning.

Nå men jeg har fået downloadet visual og er i forbindelse med controlleren via web. Så langt så godt. jeg kan se vores design, som installatøren lavede, inde i serviceview, men ikke andre steder, er det ok?

Vi fik dog en fil tilsendt, den er en .vis fil. Men ingen af de programmer jeg har downloadet, ej heller IHC visual, vil have sådan en fil. Det betyder vel at jeg ikke kan få den nuværende  konfiguration ind i systemet og tilrette den? Eller hvordan bygger jeg videre på den?

Jeg håber en vil hjælpe, det er virkelig over my head

På forhånd tak

Rikke

Inden du gør noget, vil jeg anbefale at du tager backup af det projekt der ligger i controlleren. Det gør du ved at starte LK IHC Visual, forbinde dig til controlleren, vælge Controller>Hent Projekt. Derefter gemmer du projektet med Filer>Gem Projekt Som. Så kan du altid komme tilbage til den tilstand som controlleren er i pt.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 1 month later...

Inden du gør noget, vil jeg anbefale at du tager backup af det projekt der ligger i controlleren. Det gør du ved at starte LK IHC Visual, forbinde dig til controlleren, vælge Controller>Hent Projekt. Derefter gemmer du projektet med Filer>Gem Projekt Som. Så kan du altid komme tilbage til den tilstand som controlleren er i pt.

Jeg kan ikke hente projektet fra controlleren. i Visual sker der intet når jeg trykker hent projekt, når jeg tjekker conf, så kan jeg ikke vælge nogen com-port til forbindelsen, det er jo heller ikke det jeg bruger, det er usb. Så jeg kan ikke hente mit projekt:-(

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan ikke hente projektet fra controlleren. i Visual sker der intet når jeg trykker hent projekt, når jeg tjekker conf, så kan jeg ikke vælge nogen com-port til forbindelsen, det er jo heller ikke det jeg bruger, det er usb. Så jeg kan ikke hente mit projekt:-(

Beklager meget, men jeg er ikke en ørn til USB opkoblingen, håber der er andre herinde der kan hjælpe.

Mit gæt ville ellers være Start>Alle Programmer>LK IHC Control>LK IHC Controller - USB

Kan du se controlleren i enhedshåndteringen (ved ikke om man skal kunne det, men det ville være mærkeligt at netop denne USB enhed ikke skulle listes her)

Men som sagt, jeg er usikker her!

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kunne godt lyde som om, at det er Visual 1 softwaren du har installeret?? Hvis det er, skal du lige installere Visual 2 softwaren i stedet. http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/IHC-Control-Visual-Software2.page?

Hvis det nu er Visual 2 software du allerede har installeret, lyder det som et driverproblem, så prøv at kigge den workaround ved driverproblemer nederst i ovenstående link.

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok