Rikke Skrevet February 18, 2013 Rapporter Share Skrevet February 18, 2013 Hej jeg er rookie indenfor IHC og har haft det i et år, uden at turde gå i krig med det. Det er som jeg frygtede, ikke brugervenligt og fyldt med alt for mange branche-ord, jeg som menigmand/kvinde ikke kan begribe hvad betyder, de trænger jo seriøst til en kunde-venlig ombygning. Nå men jeg har fået downloadet visual og er i forbindelse med controlleren via web. Så langt så godt. jeg kan se vores design, som installatøren lavede, inde i serviceview, men ikke andre steder, er det ok?Vi fik dog en fil tilsendt, den er en .vis fil. Men ingen af de programmer jeg har downloadet, ej heller IHC visual, vil have sådan en fil. Det betyder vel at jeg ikke kan få den nuværende konfiguration ind i systemet og tilrette den? Eller hvordan bygger jeg videre på den?Jeg håber en vil hjælpe, det er virkelig over my head På forhånd takRikke Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rikke Besvaret February 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 18, 2013 Jeg fandt søreme et sted jeg kunne bruge min fil, så jeg vender nok tilbage når jeg har endnu et spørgsmål:-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 19, 2013 Rapporter Share Besvaret February 19, 2013 Hej Rikke, og velkommen til IHC-user.dkJa det kan godt være lidt teknisk.Et godt sted at starte er lige at læse/skimme manualen og hjælpefilen.Hvis du har lavet en standardinstallation finder du dem begge i: Start > Alle Programmer > LK IHC Control > Dokumentation Men ellers spørger du bare igen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret February 19, 2013 Rapporter Share Besvaret February 19, 2013 Hej jeg er rookie indenfor IHC og har haft det i et år, uden at turde gå i krig med det. Det er som jeg frygtede, ikke brugervenligt og fyldt med alt for mange branche-ord, jeg som menigmand/kvinde ikke kan begribe hvad betyder, de trænger jo seriøst til en kunde-venlig ombygning. Nå men jeg har fået downloadet visual og er i forbindelse med controlleren via web. Så langt så godt. jeg kan se vores design, som installatøren lavede, inde i serviceview, men ikke andre steder, er det ok?Vi fik dog en fil tilsendt, den er en .vis fil. Men ingen af de programmer jeg har downloadet, ej heller IHC visual, vil have sådan en fil. Det betyder vel at jeg ikke kan få den nuværende konfiguration ind i systemet og tilrette den? Eller hvordan bygger jeg videre på den?Jeg håber en vil hjælpe, det er virkelig over my head På forhånd takRikkeInden du gør noget, vil jeg anbefale at du tager backup af det projekt der ligger i controlleren. Det gør du ved at starte LK IHC Visual, forbinde dig til controlleren, vælge Controller>Hent Projekt. Derefter gemmer du projektet med Filer>Gem Projekt Som. Så kan du altid komme tilbage til den tilstand som controlleren er i pt. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rikke Besvaret March 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 27, 2013 Inden du gør noget, vil jeg anbefale at du tager backup af det projekt der ligger i controlleren. Det gør du ved at starte LK IHC Visual, forbinde dig til controlleren, vælge Controller>Hent Projekt. Derefter gemmer du projektet med Filer>Gem Projekt Som. Så kan du altid komme tilbage til den tilstand som controlleren er i pt.Jeg kan ikke hente projektet fra controlleren. i Visual sker der intet når jeg trykker hent projekt, når jeg tjekker conf, så kan jeg ikke vælge nogen com-port til forbindelsen, det er jo heller ikke det jeg bruger, det er usb. Så jeg kan ikke hente mit projekt:-( Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret March 27, 2013 Rapporter Share Besvaret March 27, 2013 Jeg kan ikke hente projektet fra controlleren. i Visual sker der intet når jeg trykker hent projekt, når jeg tjekker conf, så kan jeg ikke vælge nogen com-port til forbindelsen, det er jo heller ikke det jeg bruger, det er usb. Så jeg kan ikke hente mit projekt:-(Beklager meget, men jeg er ikke en ørn til USB opkoblingen, håber der er andre herinde der kan hjælpe.Mit gæt ville ellers være Start>Alle Programmer>LK IHC Control>LK IHC Controller - USBKan du se controlleren i enhedshåndteringen (ved ikke om man skal kunne det, men det ville være mærkeligt at netop denne USB enhed ikke skulle listes her)Men som sagt, jeg er usikker her! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael christiansen Besvaret March 28, 2013 Rapporter Share Besvaret March 28, 2013 ser det såden ud i visual Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret March 28, 2013 Rapporter Share Besvaret March 28, 2013 Jeg kan ikke hente projektet fra controlleren. i Visual sker der intet når jeg trykker hent projekt, når jeg tjekker conf, så kan jeg ikke vælge nogen com-port til forbindelsen, det er jo heller ikke det jeg bruger, det er usb. Så jeg kan ikke hente mit projekt:-(Det kunne godt lyde som om, at det er Visual 1 softwaren du har installeret?? Hvis det er, skal du lige installere Visual 2 softwaren i stedet. http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/IHC-Control-Visual-Software2.page? Hvis det nu er Visual 2 software du allerede har installeret, lyder det som et driverproblem, så prøv at kigge den workaround ved driverproblemer nederst i ovenstående link. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts