McenterFreak Skrevet February 18, 2013 Rapporter Share Skrevet February 18, 2013 HejHar netop købt IHC Alarm i Den Blå Avis. Der er bla. a. nogle grimme PIR med. I nogle af vores rum er der allerede monteret Fuga PIR. Kan man ikke bare bruge dem til Alarm også? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 18, 2013 Rapporter Share Besvaret February 18, 2013 Jo da.Husk blot at der nok skal en "inverter" FB ind mellem PIR og så selve alarm FB, da de rigtige alarmpir virker omvendt. Du får ikke sabotage/vandalsikringen med, men det er nok også ligemeget i private hjem. Her opdager man nok hvis der er nogen der lige vil pille ledningerne fra og dermed disable PIR´n.Der kan være noget med følsomheden, men hvis dine eksisterende PIR fungere fint bør de nok også kunne ifb. alarm. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret February 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 18, 2013 Hej LarsTak for svarFår nok brug for lidt hjælp når FBen skal sættes op Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars BK Besvaret February 23, 2013 Rapporter Share Besvaret February 23, 2013 Hej Jeg er ved at lave alarm også. Jeg bruger alm, Pir som virker fint, men de er jo meget følsomme og bliver udløst af dyr ( jeg har hund) ! Jeg bruger rigtige alarm pir hvor hunden er/opholder sig. Så har jeg brugt FB hvor pir bliver neddroslet i følsomhed. Det virker også. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
McenterFreak
Hej
Har netop købt IHC Alarm i Den Blå Avis. Der er bla. a. nogle grimme PIR med. I nogle af vores rum er der allerede monteret Fuga PIR. Kan man ikke bare bruge dem til Alarm også?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts