Mikael Offersen Skrevet February 17, 2013 Rapporter Share Skrevet February 17, 2013 Hej Når jeg prøver at tilgå min sceneview fra internettet, og skal logge ind, får jeg beskeden at login mislykkedes... hvilken port skal jeg skrive, og er det ikke det samme password som jeg plejer at bruge til min brugerprofil? Håber der er andre der har oplevet det samme... /Mikael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret February 17, 2013 Rapporter Share Besvaret February 17, 2013 Hej Når jeg prøver at tilgå min sceneview fra internettet, og skal logge ind, får jeg beskeden at login mislykkedes... hvilken port skal jeg skrive, og er det ikke det samme password som jeg plejer at bruge til min brugerprofil? Håber der er andre der har oplevet det samme... /MikaelControlleren har som standard port 83, så den port skal du forwarde i din router, men så vidt jeg husker skal du bruge webscenview, hvis du skal tilgå fra en browser Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 enke Besvaret February 17, 2013 Rapporter Share Besvaret February 17, 2013 En lille rettelse - standard port er 80 for at tilgå websiden mens du skal bruge port 443 hvis du vil have adgang til Java appletterne som f.eks. sceneview Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret February 17, 2013 Rapporter Share Besvaret February 17, 2013 En lille rettelse - standard port er 80 for at tilgå websiden mens du skal bruge port 443 hvis du vil have adgang til Java appletterne som f.eks. sceneviewSorry. Havde glemt at jeg for flere år siden rettede den til 83, da jeg havde en anden service der kun kunne køre på port 80 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikael Offersen Besvaret February 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 23, 2013 Tak for svarene, jeg fandt problemet - der var simpelthen ikke routet til port 443, så da det var gjort virkede alt lige pludselig som det skulle... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Mikael Offersen
Hej
Når jeg prøver at tilgå min sceneview fra internettet, og skal logge ind, får jeg beskeden at login mislykkedes... hvilken port skal jeg skrive, og er det ikke det samme password som jeg plejer at bruge til min brugerprofil?
Håber der er andre der har oplevet det samme...
/Mikael
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts