Jesper Geerthsen Olsen Skrevet February 12, 2013 Rapporter Share Skrevet February 12, 2013 Hej. Lys i kontoret tænder og slukker selv, hvorfor gør det det? Nogen der kan efter se programmet og se hvad jeg kan gøre bedre?ihc.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret February 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 25, 2013 slet ingen der ved noget? det er et kombi relæ jeg har brugt. med 2 sparepære. hver 7 watt. Skal siges jeg har i et andet kun 1 af de type lyskilder og der er intet problem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret February 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 26, 2013 ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 26, 2013 Rapporter Share Besvaret February 26, 2013 Det kan være fordi:du har en ur FB til at styre Scenarie som slukker kl. 22 / 23.du kun tænder kip med timer (kort 15min eller langt 1t30min) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret February 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 26, 2013 Hvorfor skulle det være et problem? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 26, 2013 Rapporter Share Besvaret February 26, 2013 Fordi så slukker det jo af sig selv, og det var jo en del af dit problem. Ellers har jeg måske misforstået dit problem hvis du mener dine lamper "bare" blinker umotiveret af sig selv. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret February 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 27, 2013 blinker af sig selv. Det er et rum vi næsten aldrig bruger... Derfor er det mærkeligt relæ går on off af sig selv. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jesper Geerthsen Olsen
Hej.
Lys i kontoret tænder og slukker selv, hvorfor gør det det?
Nogen der kan efter se programmet og se hvad jeg kan gøre bedre?
ihc.vis
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts