Bjarne Sørensen Skrevet February 4, 2013 Rapporter Share Skrevet February 4, 2013 Hej folkens. Jeg ville lige komme med lidt lir fra hverdagen. I fredags kom en fragtmand med en masse skabe jeg skulle have indenfor pga. regnvejr.Jeg var ikke hjemme da han ringede til mig at han ved mit hus. Øjeblik sagde jeg og satte mobilen (Android) på håndfri.Så frakoblede jeg min Powermax Pro alarm via app'en.Derefter aktiverede jeg min garageport via LK's IHCRemote.Porten gik op, og manden var noget overrasket over at den kunne lade sig gøre. Da han havde læsset det hele ind, ringede han igen og jeg lukkede porten, og tilkoblede alarmen igen via mob. tlf. Jeg tror jeg skal i El-giganten og købe et netværkskamera for at fuldende dette lille setup, de har nogle D-Link DCS 932L til 649 kr, så er det til at starte op, så kan man jo også se om han render med noget. FWH, michael lyngby, Bent F og 1 other 4 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kn-christensen Besvaret February 6, 2013 Rapporter Share Besvaret February 6, 2013 Hej Bjarne.Hvordan får du din PowerMax til at lave til-/frakobling via appen?har selv en PowerMax +, men jeg kan ikke få den integreret via IHC andet en tilbagemelding om den er slået til eller fra? Kunne være fint at se dit setup (skematisk). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thorbjørn skelboe Besvaret February 6, 2013 Rapporter Share Besvaret February 6, 2013 mener denne app til android kan styre den -->https://play.google.com/store/apps/details?id=vcam.dk.PowermaxSMS Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret February 6, 2013 Rapporter Share Besvaret February 6, 2013 mener denne app til android kan styre den -->https://play.google.com/store/apps/details?id=vcam.dk.PowermaxSMSMen kræver at man har den boks fra visonic med "web interface" , som skal kobles sammen med powermax alarmen Min powermax pro, er koblet på telefon forbindelsen, så jeg "ringer" bare til den, og kan derfra, til/frakoble også. Ikke lige så elegant, men det virker :-) Og spare mig for omtalte boks. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thorbjørn skelboe Besvaret February 6, 2013 Rapporter Share Besvaret February 6, 2013 ahh så lærte man lidt har kun arbejde med infinite alarmer der kan man styre dem med en sms ude alt muligt ekstra Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret December 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2013 Powermax Pro kan også styres med alm. SMS beskeder når man har gsm-modul monteret, og den app der hedder powermaxSMS har 4 knapper man kan trykke på. Der er tilkobling, frakobling, hjemme/nat og status. Man kan også styre pga-udgangen, den der bruges til at tilkoble alarmen til IHC (og så kan man ikke bruge den til andet. O man kan styre x10 enheder hvis man har nogle af dem tilsluttet.) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts