JoachimB Skrevet January 25, 2013 Rapporter Share Skrevet January 25, 2013 Hej Friske IHC fyre. Nu er det endelig tid til at programmere min IHC og har følgende spørgsmål. Hvilken en funktionsblok skal benyttes når jeg ønsker følgende. 1, "Viutaelt skumringsrelæ" (Downloadet her inde) og indgang fra min alarm pir ønsker jeg skal tænde lyset på min wireless dim (på ca 10%) og med timer som selv slukker lyset.? Håber i kan hjælpe,Joachim Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 26, 2013 Rapporter Share Besvaret January 26, 2013 Er du igang Torben ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret January 26, 2013 Rapporter Share Besvaret January 26, 2013 Er du igang Torben ? Nej jeg skal nok holde fingrene fra tastaturet Lars. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 26, 2013 Rapporter Share Besvaret January 26, 2013 Der er jo ingen grund til vi begge "spilder tiden" Nå, men det kan klares ved at kombinere et par FB: JoachimB.vis Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts