Mathias Haller Skrevet January 22, 2013 Rapporter Share Skrevet January 22, 2013 Hej folkens.Jeg er totalt grøn i ihc. Jeg står og skal have bygget om , og vil skifte den gamle el installation ud med komplet nyt ihc. Jeg er elektriker, og er okay frisk på at gå igang med det hele selv! Mit spørgsmål går på. (Ud fra basis installation i hjemme) Stikk må nok kunne blive styret. Dæmp kan også forekommeCa 13 lampe udtagCa 9 afbCa 45 stikk? 1. Hvad skal jeg vælge? 2. Hvad skal jeg bruge af moduler? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
latter Besvaret January 22, 2013 Rapporter Share Besvaret January 22, 2013 Hej folkens.Jeg er totalt grøn i ihc. Jeg står og skal have bygget om , og vil skifte den gamle el installation ud med komplet nyt ihc.Jeg er elektriker, og er okay frisk på at gå igang med det hele selv!Mit spørgsmål går på. (Ud fra basis installation i hjemme)Stikk må nok kunne blive styret.Dæmp kan også forekommeCa 13 lampe udtagCa 9 afbCa 45 stikk?1. Hvad skal jeg vælge?2. Hvad skal jeg bruge af moduler?hvor mange af lampestederne skal kunne dæmpes og skal alle 45 stikk. kunne styres? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mathias Haller Besvaret January 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 22, 2013 hvor mange af lampestederne skal kunne dæmpes og skal alle 45 stikk. kunne styres? Ca 25 af stikk skal kunne styres Ca 9 lampesteder skal gerne kunne dæmpes:) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Geerthsen Olsen Besvaret January 25, 2013 Rapporter Share Besvaret January 25, 2013 jeg ville tage noget output moduler og sætte i tavlen ang. stikkontakter. Andet er for dyrt. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 25, 2013 Rapporter Share Besvaret January 25, 2013 Lampesteder udskifter du bare med wireless udtag med dimmer. Det er de eneste rigtige at bruge idag. Glemt alt om tavlemontere/fortråede dimmere. Og kabling til/fra stikk. trækker du til til tavlen hvor du så frit kan koble dem sammen eller til individuelle udgange på outputmoduler. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts