kragskov Skrevet May 5, 2008 Rapporter Share Skrevet May 5, 2008 Jeg skal bruge en funktionsblok, som kan lysdæmpe via 1-tast/touch, indgang for sluk alt, udgang for touch samt status for lysdæmper ON.Jeg bruger et 1-10v modul til at regulere lysdæmperen.Hvilken funktionsblok skal jeg bruge ??? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret May 5, 2008 Rapporter Share Besvaret May 5, 2008 Der er ikke en færdig FB til det, hvis den skal være med status udgang.Men under download ligger der en funktionsblok til de små lysdæmpere, den kan måske bruges.Det kan dog være at der skal ændres en smule på de interne tider i den, for at få den til at virke helt med 1-10V Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
kragskov
Jeg skal bruge en funktionsblok, som kan lysdæmpe via 1-tast/touch, indgang for sluk alt, udgang for touch samt status for lysdæmper ON.Jeg bruger et 1-10v modul til at regulere lysdæmperen.Hvilken funktionsblok skal jeg bruge ???
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts