Noller Skrevet January 21, 2013 Rapporter Share Skrevet January 21, 2013 Hej på forumet. Jeg står i den situation at skulle have udskiftet mit modem til ihc vers. 1.32.Jeg ved ikke hvad der er den rigtige løsning men vil gerne væk fra den analoge telefonlinie. Jeg tænkte om dette er løsningen http://www.el-grossisten.com/pi/GSM_Mobil_Fjernstyring_12990_1784.aspx Det vigtigste er at jeg får bedsked hvis alarmen bliver aktiveret.Er der nogle der har en mening/erfaring om dette. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret January 21, 2013 Rapporter Share Besvaret January 21, 2013 Jeg har købt mig ind på cpsms.dk og sender så sms fra visual ved alarm og lign. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret January 21, 2013 Rapporter Share Besvaret January 21, 2013 Jeg ville klart vælge et LK SMS MODEM i stedet for det du selv linker til. http://www.billigihc.dk/da/ikke-grupperet/22707-ihc-control-gsm-modem-5703302152532.html'>LK SMS MODEM Angående tilkobling til din controller, så prøv at læse DENNE POST Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Noller Besvaret January 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 22, 2013 Kan disse løsninger også bruges sammen med IHC Visual 1. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Noller Besvaret January 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 22, 2013 Synes bare jeg havde læst at LK SMS Modem ikke kunne bruges sammen med visual 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicholai Besvaret January 22, 2013 Rapporter Share Besvaret January 22, 2013 På 22.1.2013 at 06:58 , Noller skrev: Synes bare jeg havde læst at LK SMS Modem ikke kunne bruges sammen med visual 1I stand-alone mode kan du godt. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret January 22, 2013 Rapporter Share Besvaret January 22, 2013 Det kan godt bruges sammen med en Visual 1 controller, men det giver bare ikke nær så mange muligheder som hvis det er tilkoblet en Visual 2 med viewer. Det skal kobles sammen med controlleren via datalinjer (se vedhæftede billede). Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Noller Besvaret January 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 23, 2013 Tak for hjælpen.Der er bestilt et LK SMS modem. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts