Jens Ostenfeld Skrevet May 4, 2008 Rapporter Share Skrevet May 4, 2008 HejDer er visse situationer, hvor det er ønskeligt at samle ovennævnte svagstrømskabler ude i dåserne for svagstrømstrykkene.Hvilke samlemuffer eller metode er den gængse for samling af disse tynde ledninger?mvh jens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret May 4, 2008 Rapporter Share Besvaret May 4, 2008 Jeg er begyndt at sno dem, lodde dem sammen, og så trække et stykke isolering ud over dem, evt. fra et stykke 1,5mm^2 eller 2,5mm^2, alt efter hvor mange ledere der drejer sig om.Men ved ikke lige hvordan andre gør Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ulrich Thorsen Besvaret May 4, 2008 Rapporter Share Besvaret May 4, 2008 Jeg bruger gerne Scotchlok konnektor. De kan købes hoswww.rsonline.dk (billigst) eller www.elvvs.dk/articlelist.2364. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DennisS Besvaret May 4, 2008 Rapporter Share Besvaret May 4, 2008 Jeg har for at udbygge min tavle forlænget MANGE. Bruger loddekolbe og krympefles og det virker - samtidig ser det rigtigt/proffessionelt ud. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jens Ostenfeld Besvaret May 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 4, 2008 Mange tak for jeres svar.Jeg kan se, at der er flere muligheder.I dette tilfælde, hvor der kun var 4 samlinger i en grøn indmuringsdåse, valgte jeg at sno ledningerne over ca. 1,5 cm og presse et 1,5mm2 sort PVL isolering ned over. Det både virker fint og ser faktisk også ganske prof ud.Mvh Jens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jens Ostenfeld
HejDer er visse situationer, hvor det er ønskeligt at samle ovennævnte svagstrømskabler ude i dåserne for svagstrømstrykkene.Hvilke samlemuffer eller metode er den gængse for samling af disse tynde ledninger?mvh jens
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts