Lasse Soelberg Skrevet January 18, 2013 Rapporter Share Skrevet January 18, 2013 Hej Ihc-user Har surfet lidt rundt på siden og har downloade en fb med kwh måler, som skal brugs til min varmepumpe.Nu har jeg bare et lille problem med montering af bi-måler til ihc- indgandsmodul og hvor stor modstanden skal være. Bi-måleren er en Garlo Gavazzi em 23-din Har vedhæftet foto af monterings diagram. Hilsen Lasse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 18, 2013 Rapporter Share Besvaret January 18, 2013 Du behøver ikke nogen modstand, da der er indbygget pullup modstand i IHC modulet.Bare tilslut den et inputmodul mellem 0v og en indgang.41 på 0v42 på en indgangså burde det virke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lasse Soelberg Besvaret January 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 19, 2013 Hej igen 1000 tak for hjælpen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lasse Soelberg
Hej Ihc-user
Har surfet lidt rundt på siden og har downloade en fb med kwh måler, som skal brugs til min varmepumpe.
Nu har jeg bare et lille problem med montering af bi-måler til ihc- indgandsmodul og hvor stor modstanden skal være.
Bi-måleren er en Garlo Gavazzi em 23-din
Har vedhæftet foto af monterings diagram.
Hilsen Lasse
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts