McenterFreak Skrevet January 16, 2013 Rapporter Share Skrevet January 16, 2013 HejVores hus har nogle store vinduespartier, ja alt er jo relativt, men det drejer sig om ca. 26 meter i 2,5 m højde, Vi vil gerne have automatiske gardiner foran dem. Pt. har vi sådan nogle lamel gardiner der kan trækkes for, eller tilbage, og man kan dreje dem i den nødvendige retning. Det fungerer meget fint, men jeg kunne godt tænke mig en IHC baseret løsning. Er der nogen der har implementeret sådan en løsning, og som kan guide mig til hvad jeg skal bruge, og hvilken FB der er optimal til produktetPå forhånd tak! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret January 16, 2013 Rapporter Share Besvaret January 16, 2013 Du kan også godt få lamel der kan styres af ihc, men de koster en arm Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret January 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 17, 2013 Ja, men så må den arm ofres. Har du et link? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret January 17, 2013 Rapporter Share Besvaret January 17, 2013 Nu ved jeg ikek hvor landet du bor, men har iområdet kan http://www.gardinlis.dk/ levere dem. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret January 17, 2013 Rapporter Share Besvaret January 17, 2013 Vi fik tilbud på næsten 200k Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 17, 2013 Rapporter Share Besvaret January 17, 2013 Der findes standard gardin/persienne FB i IHC. Ja endog specielle tryk. Men den motor/styring du skal have monteret , tjaa prøv a google lidt. Fandt på et tidspunkt nogle der ikke var helt så dyre (tror de var italienske), men jeg syntes det var lidt klodset at skulle have sidende ved hvert vindue/gardin. Der skal jo også strøm og styring til. Med mindre man finder nogle der er på batteri og wireless styret, men så koster det nok. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret January 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 17, 2013 Tak for svar, jeg padler lidt rundt:-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Soylant Besvaret February 21, 2013 Rapporter Share Besvaret February 21, 2013 Hej er lidt nysgerrig om du fandt en løsning til dine gardiner, da jeg selv står og vil ha det installeret evt. med lamel gardiner Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret February 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 21, 2013 Hej er lidt nysgerrig om du fandt en løsning til dine gardiner, da jeg selv står og vil ha det installeret evt. med lamel gardinerNej det var jeg ikke så god til. Dem jeg fandt var urimeligt dyre, så min plan er at kikke på noget hjemmebyg på et tidspunkt hvor jeg ikke kan få tiden til at gå:-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Meldgaard Jensen Besvaret March 28, 2013 Rapporter Share Besvaret March 28, 2013 Har set at Faber og Somfy har nogle løsninger, kan ikke helt finde ud af, hvordan de kan styres med IHC. Deres systemer er meget baseret på deres egne trådløse styringer. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret March 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 28, 2013 De er urimeligt dyre, så jeg fusker med noget Arduino og nogen motorer pt. Aner ikke om det nogensinde bliver til noget fornuftigt:-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sanne8 Besvaret July 7, 2014 Rapporter Share Besvaret July 7, 2014 Det et godt nok en gammel tråd, men Jemtex.dk og Botex.dk reklamerer med at de kan leverere lamelgardiner inkl. motor, der fungerer sammen med IHC. Hvilken motor de benytter og hvad prisen er, ved jeg så ikke... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sanne8 Besvaret July 7, 2014 Rapporter Share Besvaret July 7, 2014 Det et godt nok en gammel tråd, men Jemtex.dk reklamerer med at de kan leverere lamelgardiner inkl. motor, der fungerer sammen med IHC. Hvilken motor de benytter og hvad prisen er, ved jeg så ikke...Har lige set det er Somfy's motor de benytter :-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts