Hop til indhold

Gardiner Til Store Vinduer

Recommended Posts

Hej

Vores hus har nogle store vinduespartier, ja alt er jo relativt, men det drejer sig om ca. 26 meter i 2,5 m højde, Vi vil gerne have automatiske gardiner foran dem. Pt. har vi sådan nogle lamel gardiner der kan trækkes for, eller tilbage, og man kan dreje dem i den nødvendige retning. Det fungerer meget fint, men jeg kunne godt tænke mig en IHC baseret løsning. Er der nogen der har implementeret sådan en løsning, og som kan guide mig til hvad jeg skal bruge, og hvilken FB der er optimal til produktet

På forhånd tak!

Link til kommentar
Del på andre sites

Der findes standard gardin/persienne FB i IHC. Ja endog specielle tryk.

Men den motor/styring du skal have monteret , tjaa prøv a google lidt. Fandt på et tidspunkt nogle der ikke var helt så dyre (tror de var italienske), men jeg syntes det var lidt klodset at skulle have sidende ved hvert vindue/gardin. Der skal jo også strøm og styring til. Med mindre man finder nogle der er på batteri og wireless styret, men så koster det nok.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Det et godt nok en gammel tråd, men Jemtex.dk reklamerer med at de kan leverere lamelgardiner inkl. motor, der fungerer sammen med IHC.

Hvilken motor de benytter og hvad prisen er, ved jeg så ikke...

Har lige set det er Somfy's motor de benytter :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok