KenS Skrevet January 14, 2013 Rapporter Share Skrevet January 14, 2013 Hej alle, Jeg er lige startet op på mit første IHC projekt, og det går OK. MEN jeg har et enkelt problem som jeg ikke lige kender løsningen på. Jeg har brugt 'senarie' og lavet et langt tryk til 'sluk alt' I IHC Visual har jeg under funktioner lavet 'simpel kip' og lagt udgangen til installationen ind her - virker fint også med sluk alt. samme sted har jeg lagt udgangen til dioden. Den tænder og slukker fint med kip funktionen men slukker ikke når 'sluk alt' bruges. Hvorfor?? - håber der er én der kan hjælpe lidt Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 14, 2013 Rapporter Share Besvaret January 14, 2013 Hvis LED dioden ikke slukker, må du have forbundet den forkert i Visual. Prøv at oploade dit projekt/program, så vi kan se hvad du har lavet (forkert). Formentlig har du koblet den på kip udgangen og ikke sluk alt. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
KenS Besvaret January 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 15, 2013 Jeps det kommer her Hvis LED dioden ikke slukker, må du have forbundet den forkert i Visual. Prøv at oploade dit projekt/program, så vi kan se hvad du har lavet (forkert). Formentlig har du koblet den på kip udgangen og ikke sluk alt. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 16, 2013 Rapporter Share Besvaret January 16, 2013 For at tilføje filer skal du vælge "brug fuld editor", naviger frem til filen og slutteligt skal man klikke på "tilføj til svar". Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
KenS Besvaret January 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 17, 2013 Det syntes jeg også jeg gjorde - men prøver lige igen. ihc projekt.vis Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcJesper Besvaret January 17, 2013 Rapporter Share Besvaret January 17, 2013 Det er fordi du slukker direkte på udgangen for lampested.Du skal istedet bruge din sluk alt puls og få FB der styrer lyset til at slukke. Vedhæftet rettet program... 20130117 KenS SlukAlt.zip Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
KenS Besvaret January 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 20, 2013 Yes! Nu virker det tak for hjælpen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcJesper Besvaret January 20, 2013 Rapporter Share Besvaret January 20, 2013 Kanon Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts