Per Grönfeldt Skrevet January 10, 2013 Rapporter Share Skrevet January 10, 2013 Hvorfor kan jeg ikke se Se Normal Dimmer pä Iphone og Ipad, hvis jeg laver en Wireless sä kanjeg se den med det samme, hvad gör jeg forkert ? Mvh/Per Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret January 10, 2013 Rapporter Share Besvaret January 10, 2013 Fordi de ikke er understøttet på den måde. Du kan tilføje den kontakt der er bundet op til din uni dimmer, og så kan du tilføje den som en knap i dit program. Det med at sætte % af lysstyrken virker kun på wireless dimmere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret January 10, 2013 Rapporter Share Besvaret January 10, 2013 En af grundene til at jeg har skiftet alle mine uni dæmpere ud med wireless dæmpere Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 10, 2013 Rapporter Share Besvaret January 10, 2013 Vil give Per ret i det er underligt at "Dimmer universal" er at finde, men ikke "Unidimmer", når nu de begge er tilføjet som elementer i installationen. Men du har fuldstændig ret i det ikke er understøttet. Det skyldes nok unidimmer elementet er tiltænkt den Wireless Mobil stikkontakt med dimmer, Kombidimmeren eller ??? for de er da de eneste der også har knapper, og lysniveau. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Per Grönfeldt
Hvorfor kan jeg ikke se Se Normal Dimmer pä Iphone og Ipad, hvis jeg laver en Wireless sä kan
jeg se den med det samme, hvad gör jeg forkert ?
Mvh
/Per
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts