Gert Kjerslev Skrevet January 8, 2013 Rapporter Share Skrevet January 8, 2013 Hej med jer,Jeg kan ikke helt gennemskue hvordan man skal bruge "beboet" og "ubeboet" udgangene i 5.2.01.f. Betjeningspanel. Er der en der kan kaste lidt lys over det for mig? På forhånd tak! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 8, 2013 Rapporter Share Besvaret January 8, 2013 Har du prøvet at læse hjælpe teksterne til FB'ene. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gert Kjerslev Besvaret January 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 8, 2013 Har du prøvet at læse hjælpe teksterne til FB'ene. jep... men jeg syndes ikke at det giver ret meget mening. Jeg kunne godt tænke mig at se en installation hvor alle komponenter var sat sammen, det vil give mere mening for mig. Mon der er en her inde der har en de vil dele? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret January 8, 2013 Rapporter Share Besvaret January 8, 2013 jep... men jeg syndes ikke at det giver ret meget mening. Jeg kunne godt tænke mig at se en installation hvor alle komponenter var sat sammen, det vil give mere mening for mig. Mon der er en her inde der har en de vil dele? Prøv at kigge i LK IHC Bolig projektet. Der er brugt alle de "avancerede varmestyringsblokke". LK IHC Bolig 1.02.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gert Kjerslev Besvaret January 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 9, 2013 Prøv at kigge i LK IHC Bolig projektet. Der er brugt alle de "avancerede varmestyringsblokke". Det er netop det jeg tænkte på takker! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Gert Kjerslev
Hej med jer,
Jeg kan ikke helt gennemskue hvordan man skal bruge "beboet" og "ubeboet" udgangene i 5.2.01.f. Betjeningspanel. Er der en der kan kaste lidt lys over det for mig? På forhånd tak!
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts