Lars1 Skrevet January 5, 2013 Rapporter Share Skrevet January 5, 2013 Var det ikke muligt at fjerne svar knappen når man er ved at svare på et indlæg. Jeg får ganske ofte trykket på svar knappen i steddet for gem indlæg. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gert Kjerslev Besvaret January 6, 2013 Rapporter Share Besvaret January 6, 2013 jeg er ikke sikker på at jeg forstår hvad du mener. jeg har en "tilføj svar" og en "brug fuld editor" knap men ingen gem knap og i fuld editor mode har jeg "tilføj svar", "preview besked" og " fortryd" Kan du prøve at lave et screenshot af hvad du mener. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret January 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 7, 2013 jeg er ikke sikker på at jeg forstår hvad du mener. jeg har en "tilføj svar" og en "brug fuld editor" knap men ingen gem knap og i fuld editor mode har jeg "tilføj svar", "preview besked" og " fortryd" Kan du prøve at lave et screenshot af hvad du mener. Skærmbillede 2013-01-06 kl. 14.40.41.png Skærmbillede 2013-01-06 kl. 14.43.27.pngHmm. Nu er den væk. Jeg tager lige et screen shot næste gang jeg ser den. Edit. Slog mig lige at det er hvis man vælger at editer et svar at det går galt. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lars1
Var det ikke muligt at fjerne svar knappen når man er ved at svare på et indlæg. Jeg får ganske ofte trykket på svar knappen i steddet for gem indlæg.
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts