Villy Ib Jørgensen1354922281 Skrevet January 2, 2013 Rapporter Share Skrevet January 2, 2013 Jeg forsøgter at anvende Configuration interfacet i IHC controlleren på samme måde som jeg anvender Controller og ResourceInteraction interfacene. Men jeg får altid følgende fejlmelding: "The request failed with HTTP status 501: Not implemented." ConfigurationServiceService er den autogenererede proxy fra configuration.wsdl. Kode: protected ConfigurationServiceService ServerHandle { get; set; }... ServerHandle = new ConfigurationServiceService(); var ub = new UriBuilder(ServerHandle.Url) { Host = _AuthenticationService.ServerUri.Host }; ServerHandle.Url = ub.ToString(); ServerHandle.CookieContainer = new CookieContainer(); ServerHandle.CookieContainer.Add(_AuthenticationService.Cookie); WSSystemInfo info = ServerHandle.getSystemInfo(); Fejler i sidste linje. Min mistanke er at der skal sættes flere oplysninger i ServerHandle for at få lov til at udføre web service kald. Med venlig hilsen Villy. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christian.lykke Besvaret December 30, 2013 Rapporter Share Besvaret December 30, 2013 Du skal huske at sætte URL'en til servicen. Jeg vil anbefale at sætte den i din Settings-fil under Properties/Settings.settings i projektet URL'en skal hedde https://ip-addresse/ws/AuthenticationService Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts