Jesper Thomsen Skrevet January 2, 2013 Rapporter Share Skrevet January 2, 2013 Jeg er næsten ved vejs ende med mit IHC projekt, men jeg mangler at får monteret den sidste del som er alarm delen. Alle kabler osv er trukket, det jeg mangler er: 1) Montering af tastatur2) Montering af bevægelses censorer3) Montering af røg censorer.4) Lydgiver til alarm5) Konfiguration af softwaren. Montering er både i tavlen og i selve huset Er der nogen der har lyst og forstand til at hjælpe mig, beløningen finder vi ud af Jeg bor i Odense. Godt nytår. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret January 6, 2013 Rapporter Share Besvaret January 6, 2013 Har du fundet en??? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jesper Thomsen
Jeg er næsten ved vejs ende med mit IHC projekt, men jeg mangler at får monteret den sidste del som er alarm delen.
Alle kabler osv er trukket, det jeg mangler er:
1) Montering af tastatur
2) Montering af bevægelses censorer
3) Montering af røg censorer.
4) Lydgiver til alarm
5) Konfiguration af softwaren.
Montering er både i tavlen og i selve huset
Er der nogen der har lyst og forstand til at hjælpe mig, beløningen finder vi ud af
Jeg bor i Odense.
Godt nytår.
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts