Rasmus Winther Skrevet January 1, 2013 Rapporter Share Skrevet January 1, 2013 Jeg har en kontakt der tænder og slukker mit ude lys uden den er programmeret til det? Nogen der ved hvad man kan gøre ved det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret January 1, 2013 Rapporter Share Besvaret January 1, 2013 Via serviceview kan du logge alle ændinger af io.Prøv at aktivere dette, og tryk på dit tryk. Så ved du hvilken indgang som dit tryk er fortrådet op til.Herefter kan du beslutte om der er tale om monteringsfejl, eller om det er programmeret et uventet sted... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Robert Jürgensen Besvaret January 1, 2013 Rapporter Share Besvaret January 1, 2013 Hej, jeg har haft et lign problem, hvor to værelser havde hver deres udgang( samme udgangs modul ), når jeg så ville slukke lyset i det ene værelse, tændte det i det andet værelse. LK kunne ikke komme med en logisk forklaring. Jeg brugte en anden fb og problemet hvar løst. Den fb som blev udskiftet hvar en b blok, som de fra LK har indrømmet at der har været bøvl med. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael christiansen Besvaret January 2, 2013 Rapporter Share Besvaret January 2, 2013 Via serviceview kan du logge alle ændinger af io. Prøv at aktivere dette, og tryk på dit tryk. Så ved du hvilken indgang som dit tryk er fortrådet op til. Herefter kan du beslutte om der er tale om monteringsfejl, eller om det er programmeret et uventet sted... Hvordan gør man det for jeg har et 4 tryk som jeg kender indgangen på Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret January 3, 2013 Rapporter Share Besvaret January 3, 2013 Hvordan gør man det for jeg har et 4 tryk som jeg kender indgangen påI din browser går du på controllerens startside. Her startes serviceview.Serviceview har et status vindue forneden.Hernede højreklikker man i venstre side, hvorefter man kan vælge flere forskellige generelle log metoder... Man kan også finde en konkret indgang i installationssiden, og højreklikke og kun logge skift på denne indgang. michael christiansen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Winther Besvaret January 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 5, 2013 Tak for de gode forslag. Jeg kan bare ikke få adgang til serviceview, eller andre af java programmerne her iblandt også administrator.jnlp Jeg kan godt få åbnet programmet men ikke logge på controlleren, hvis jeg logger på 192.168.1.3 kommer der kun et billede uden menu? nogen der ved hvorfor det kan være? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 5, 2013 Rapporter Share Besvaret January 5, 2013 Kunne lyde som om der ikke er givet tilladelse/adgang. Log på med USB og check indstillingerne. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Winther Besvaret January 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 5, 2013 Kunne lyde som om der ikke er givet tilladelse/adgang. Log på med USB og check indstillingerne.Tænker du at jeg skal køre administrator.jnlp fra usb? Når jeg gør det vil den ikke få forbindelse controlleren, den skriver bare: forbindelse til LK IHC controller forsøger via USB (se billede) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret January 5, 2013 Rapporter Share Besvaret January 5, 2013 Og der sker intet hvis du så klikker log in? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Winther Besvaret January 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 5, 2013 Og der sker intet hvis du så klikker log in?Nej så får jeg muligheden for om jeg vil logge på med USB eller Lan og hvis jeg vælger usb står den bare og køre uden at få adgang. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 6, 2013 Rapporter Share Besvaret January 6, 2013 Prøv at checke om du har den rigtige USB driver installeret.Se nederst http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/IHC-Control-Visual-Software2.page? Eller prøv med Firmwareloaderen og giv den reset firmware:http://www.ihc-user.dk/forum/files/file/3-reset-users-access-controlzip/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Winther Besvaret January 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 6, 2013 øv øv - jeg troede ellers ret meget på den der reset af user, men det virker som om den ikke virker. Den ligger en txt fil i filen der beskriver at den vil slette: (men det oplever jeg ikke) - Visual projekt slettet- Viewer projekt slettet- IP adresse sættes til default 192.168.1.3- Porte sættes til default 80 /443- Email servere slettes (pop3 og smtp)- DNS servere slettes- Tid/dato sættes til default (f.eks. ingen tidsserver) Kan man ikke "downgrade" den nuværende firmware version? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 7, 2013 Rapporter Share Besvaret January 7, 2013 Jo du kan hente gamle versioner på www.lkkundeservice.dkSe:http://www.ihc-user.dk/forum/topic/3308-lk-ihc®-control-viewer-120b1400/?p=22952 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Rasmus Winther
Jeg har en kontakt der tænder og slukker mit ude lys uden den er programmeret til det? Nogen der ved hvad man kan gøre ved det?
Link til kommentar
Del på andre sites
12 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts