Soylant Skrevet January 1, 2013 Rapporter Share Skrevet January 1, 2013 Hej alle hvad har man lavet, når ens kontakter er begyndt at reagere langsomt ? når man klikker på lys kontakten, går der nogen sekunder inden lyset tænder, det er ikke alle kontakter der gør det kun nogen af dem.kan ikke rigtig finde en sammenhæng i dem der er sløve. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret January 1, 2013 Rapporter Share Besvaret January 1, 2013 Tjek i service view om den registere når du trykker på kontakten. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Soylant Besvaret January 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 1, 2013 okay lidt underligt, når jeg kigger i servicesview står den og laver en masse på en udgang, den bliver ved med at står og skifte on off på nedestående,2013.01.01 18:45:42 Lokalt Datalinje indgangen med adressen 2:11 blev aktiveret = On men jeg syntes ikke jeg har noget på den udgang Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret January 1, 2013 Rapporter Share Besvaret January 1, 2013 Det er en indgang, virker som om du har en kontakt der står og hænger med on/off Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Soylant Besvaret January 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 1, 2013 det var en temperatur sensor i stuen, den var koblet til mit inputmodul men ikke forbundet til noget i mit program, koblede den op i ihc visual og genstartede controlleren, og nu kører alt normalt.det lyder da bare mærkligt at det kunne være skyld i det med lyset, gør det ikke ?? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcbob Besvaret January 1, 2013 Rapporter Share Besvaret January 1, 2013 Hej alle hvad har man lavet, når ens kontakter er begyndt at reagere langsomt ? når man klikker på lys kontakten, går der nogen sekunder inden lyset tænder, det er ikke alle kontakter der gør det kun nogen af dem.kan ikke rigtig finde en sammenhæng i dem der er sløve. Dette problem opstår hvis man har brugt samme indgang (og vist nok også med udgange...) flere gange på forskellige produkter. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret January 1, 2013 Rapporter Share Besvaret January 1, 2013 det var en temperatur sensor i stuen, den var koblet til mit inputmodul men ikke forbundet til noget i mit program, koblede den op i ihc visual og genstartede controlleren, og nu kører alt normalt.det lyder da bare mærkligt at det kunne være skyld i det med lyset, gør det ikke ??Jeg tror det var controler genstarten som løste problemet. Som LK siger. Det er jo bare en PC. De skal genstartes ind i mellem. Jeg er efterhånd holdt om med at undre mig over hvilke IHC underligheder jeg kan løse ved at genstarte controleren. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Soylant Besvaret January 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 2, 2013 syntes også der er kommet en del mere fart på når jeg uploade projektet efter genstart, det kan være man skal vænne sige til at genstarte den en gang om måneden :-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ulle Besvaret January 4, 2013 Rapporter Share Besvaret January 4, 2013 Hej. Har haft samme fejl. Grunden var som før omtalt, at en temp sensor var forbundet til en indgang, men ikke tilføjet i programmet.Har testet ved at fjerne den uden at genstarte, så kørte alt normalt, satte den på igen, og den blev langsom. Der er en bug. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret January 5, 2013 Rapporter Share Besvaret January 5, 2013 Hej. Har haft samme fejl. Grunden var som før omtalt, at en temp sensor var forbundet til en indgang, men ikke tilføjet i programmet.Har testet ved at fjerne den uden at genstarte, så kørte alt normalt, satte den på igen, og den blev langsom. Der er en bug.Har du rapporteret den bug til LK? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts