Lars1 Skrevet December 31, 2012 Rapporter Share Skrevet December 31, 2012 Er der nogen her som kan forklare mig hvorfor timeren i denne FB går i 0 når controleren genstarter? Den skubber ikke det aktuelle resultat ned i stakken. Det er kun timeren som går i 0??? Time tæller.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 1, 2013 Rapporter Share Besvaret January 1, 2013 Næ, du har jo flueben i Gem aktuel værdi ved strømsvigt. men måske er det bare LK´s IHC implementering i nødeskal. Nogle gange duer det andre ikke.Ved ikke om det vil hjælpe med en Powerup hændelse ved Døgnskifte. På den måde tvinger du den til at "rulle stakken" ved genstart, men om det betyder du får gemt enværdi vd jeg ikke. Det har dog den uheldig konsekvens at hvis du har flere genstarter samme dag får du flyttet data flere dage tilbage. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret January 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 1, 2013 Næ, du har jo flueben i Gem aktuel værdi ved strømsvigt. men måske er det bare LK´s IHC implementering i nødeskal. Nogle gange duer det andre ikke.Ved ikke om det vil hjælpe med en Powerup hændelse ved Døgnskifte. På den måde tvinger du den til at "rulle stakken" ved genstart, men om det betyder du får gemt enværdi vd jeg ikke. Det har dog den uheldig konsekvens at hvis du har flere genstarter samme dag får du flyttet data flere dage tilbage.I starten skubbede den resultatet ned i stakken, hvilket ikke var planen. Jeg tror faktisk ikke jeg har gjort noget for at rette den fejl. Så måske en udokumenteret rettelse i LK's FW har løst det problem. Jeg har løst problemet ved at lægge en powerup event ind sammen med indgang's eventet. Men det kan ikke være rigtigt at det skal være nødvendigt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lars1
Er der nogen her som kan forklare mig hvorfor timeren i denne FB går i 0 når controleren genstarter?
Den skubber ikke det aktuelle resultat ned i stakken. Det er kun timeren som går i 0???
Time tæller.vis
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts