Hop til indhold
  • 0

Ustabil Controler.

Lars1
 Share

Spørgsmål

Jeg viste jeg ikke skulle have rost min controler i går for at have kørt 40 dage uden genstart. Prompte svarede den igen ved at genstarte uplanlagt i går aftes.

Her til middag idag beslutter den sig så for at være helt på tværs og gå i baglås, så jeg ikke kan få fat på den hverken via USB eller IP, og den reager selvfølgelig heller ikke på input fra tryk m.m. Den gønne diode som normalt blinker med en frekvens på 60Hz er nede på en frekvens på ca. 20Hz. Selvom LK på står dette ikke kan lade sig gøre, så er det nu 3 gang på 2 år den har lavet de nummer. Eneste måde at få den til at makke ret på er ved at tage strømmen til den i mindst 10 sek. :angry:

Er der andre end mig som har oplevet dette?

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Lyder som om du burde få den sendt til lk på en bytter el lave en firmware opdate

LK påstår som sagt at det ikke kan lade sig gøre at dioden kun blinker med 20Hz så de mener bare at jeg skal leve med det og tage strømmen til den hvis det sker igen. :angry:

Den køre selvfølgelig med nyeste firmware. Jeg har været i IT branchen i snart 15 år, og med alle de fejl vi får løst ved at FW opgraders udstyr er jeg gerne en af de første til at lægge ny FW på min IHC controler. ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Hvis den er inden for reklamationsretten, ville jeg nok lave en "officiel" reklamation via den kanal hvor du har købt den

Det er desværre nogle år siden selv den udvide garanti udløb. Jeg købte den i 2008. Den har prod. dato 01.11.2007, hvilket er meget tæt på det tidspunkt hvor jeg købte den.

Dertil kommer at jeg nok ikke får meget hjælp der hvor jeg købte den. Vi har ikke talt sammen siden jeg nægtede at betale regningen for den 5*1,5 den havde lagt ned til min garage. Jeg havde bedt dem lægge en 5*16. :angry:

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Jeg viste jeg ikke skulle have rost min controler i går for at have kørt 40 dage uden genstart. Prompte svarede den igen ved at genstarte uplanlagt i går aftes.

Her til middag idag beslutter den sig så for at være helt på tværs og gå i baglås, så jeg ikke kan få fat på den hverken via USB eller IP, og den reager selvfølgelig heller ikke på input fra tryk m.m. Den gønne diode som normalt blinker med en frekvens på 60Hz er nede på en frekvens på ca. 20Hz. Selvom LK på står dette ikke kan lade sig gøre, så er det nu 3 gang på 2 år den har lavet de nummer. Eneste måde at få den til at makke ret på er ved at tage strømmen til den i mindst 10 sek. :angry:

Er der andre end mig som har oplevet dette?

Var lige "forbi" min controller i dag. Synes den så ud til at blinke lidt hurtigt, og kiggede så i manualen for at se hvad alle de blink betyder....

Der står at normal er 1 eller 2 Hz, afhængig af om der er data kommunikation.

Min blinkede ca 100 gange i minuttet, så det er vel ok tæt på 2 Hz. => tilstand er OK.

Du skriver 60/20 Hz!

Tror du har regnet forkert?

Hz er jo svingninger pr sekund...

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Var lige "forbi" min controller i dag. Synes den så ud til at blinke lidt hurtigt, og kiggede så i manualen for at se hvad alle de blink betyder....

Der står at normal er 1 eller 2 Hz, afhængig af om der er data kommunikation.

Min blinkede ca 100 gange i minuttet, så det er vel ok tæt på 2 Hz. => tilstand er OK.

Du skriver 60/20 Hz!

Tror du har regnet forkert?

Hz er jo svingninger pr sekund...

Sek. min. Hvad er forskellen i vores verden hvor alting går hurtigere og hurtigere. ;)

Min ligger normalt også på omkring 100 gange pr. min. Men når den dør hvor jeg ikke få fat på den er den nede på max 30 gange i minuttet.

Link til kommentar
Del på andre sites