Henrik Rasmussen Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Hej med jer.Håber der er nogen der kan hjælpe mig. Kan jeg bruge det ihc modul 1086019124 til at dæmpe mine led spot, de skal dæmpes fra 0-10v. Men jeg har Mini Modul tryk (Svagstrømstryk). Mvh.Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret April 30, 2008 Rapporter Share Besvaret April 30, 2008 Output 1-10 er ikke en lysdæmper, men en styring til at regulere f.eks lysdæmpere med.Hvis du skal ha' en lysdæmper på, skal du finde en der virker ved så lav belastning, og så skal du dæmpe før din transformer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret April 30, 2008 Rapporter Share Besvaret April 30, 2008 hvis dine spot har en indgang til 1-10V, kan du bruge den, også dine tryk ind på.se mere på det datablad jeg har vedhæftet. [file name=IHC_1_10v.pdf size=512396]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/IHC_1_10v.pdf[/file]IHC_1_10v.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Rasmussen Besvaret April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 30, 2008 Tak for hjælpen i er nogen gutter mænd. Og ja det er min omformer/dimmer der skal ha 0-10v for at dæmpe. :) :laugh: :cheer: :woohoo:Skal man havede andre ting for at få det til at virke??? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret April 30, 2008 Rapporter Share Besvaret April 30, 2008 man kan lave det "stand alone" som vist i vejledningen, ellers skal du bare have en IHC installation. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret April 30, 2008 Rapporter Share Besvaret April 30, 2008 thomasbl skrev:man kan lave det "stand alone" som vist i vejledningen, ellers skal du bare have en IHC installation.Det kan godt være at ordet "bare" er et meget lille ord, og nogen gange ikke har nogen særlig betydning, men måske i det her tilfælde Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret May 1, 2008 Rapporter Share Besvaret May 1, 2008 Jakob Bruun skrev:thomasbl skrev:man kan lave det "stand alone" som vist i vejledningen, ellers skal du bare have en IHC installation.Det kan godt være at ordet "bare" er et meget lille ord, og nogen gange ikke har nogen særlig betydning, men måske i det her tilfælde pjat, IHC er da nemt... en ren win-win Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret May 1, 2008 Rapporter Share Besvaret May 1, 2008 Ja, IHC er nemt for nogen... Hvis det var nemt for alle, hvorfor eksisterer ihc-user.dk så? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret May 2, 2008 Rapporter Share Besvaret May 2, 2008 Så vi har noget at lave i fritiden... :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Benny Jensen Besvaret December 22, 2010 Rapporter Share Besvaret December 22, 2010 Hey!Sådan et 0-10 v analogt udgangsmodul må da ku' bruges til at regulerer andet end lysstofrør.Er der nogen der har erfaring med det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 22, 2010 Rapporter Share Besvaret December 22, 2010 Hey!Sådan et 0-10 v analogt udgangsmodul må da ku' bruges til at regulerer andet end lysstofrør.(ventilations)motorer' date=' motorspjæld og lign.Er der nogen der har erfaring med det?nej Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Benny Jensen Besvaret January 17, 2011 Rapporter Share Besvaret January 17, 2011 Jeg havde egentlig forestillet mig at bruge nedenstående 1-10V outputmodul til at styre mit ventilationsanlæg. Sådan forstået at jeg fra IHC-controlleren/software/viewer ville kunne sætte niveauet (setpunkt).Og også kunne styre det udfra fx PIR-aktivitet.Men....Hvis fx jeg ønsker et ventilationsniveau på 40%, hvor og hvordan vil jeg ha' mulighed for at "sette" de 40%? (gerne fra wiever)http://www1.lk.dk/servlet/GenereringMainContext?LKnummer=120B1246 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 17, 2011 Rapporter Share Besvaret January 17, 2011 Du skal nok anvende en 1-10v Dimmer:http://www1.lk.dk/servlet/GenereringMainContext?LKnummer=820B1246Den sksulle funktionsmæssig fungere som en alm. fortådet UnidimmerEller en 1-10v converter:http://www1.lk.dk/servlet/GenereringMainContext?LKnummer=820B1224sammen med en "alm" wireless dimmer. Studér databladene/vejledningerne lidt og se om ikke det kunne være løsningen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Henrik Rasmussen
Hej med jer.Håber der er nogen der kan hjælpe mig. Kan jeg bruge det ihc modul 1086019124 til at dæmpe mine led spot, de skal dæmpes fra 0-10v. Men jeg har Mini Modul tryk (Svagstrømstryk). Mvh.Henrik
Link til kommentar
Del på andre sites
12 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts