michael christiansen Skrevet December 29, 2012 Rapporter Share Skrevet December 29, 2012 Kan denne http://www.billigihc.dk/da/indbygning/2870-wireless-input-1-4-kanal-5703302146364.html bruges til en udendørs pir da jeg ik har mulighed for at få et link kabel derud. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret December 29, 2012 Rapporter Share Besvaret December 29, 2012 Det kommer an på hvilken PIR du anvender. Den skal give en kontaktslutning, ikke 12/24/230v signal. Det er muligt man kan lave noget fikumdik, med fælles nul potentiale, som måske kunne virke, men ..... Hvis PIR giver spænding ud kan det klares med et lille relæ. Du skal jo afligevel have en boks/dåse til pucken. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael christiansen Besvaret December 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2012 Det kommer an på hvilken PIR du anvender. Den skal give en kontaktslutning, ikke 12/24/230v signal. Det er muligt man kan lave noget fikumdik, med fælles nul potentiale, som måske kunne virke, men ..... Hvis PIR giver spænding ud kan det klares med et lille relæ. Du skal jo afligevel have en boks/dåse til pucken.Vil det sige jeg godt kan bruge den 230v pir jeg har siddende i forvejen bare med et relæ der slutter de to af indgangene på den wireless enhed? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret December 29, 2012 Rapporter Share Besvaret December 29, 2012 Ja. Kobel et relæ på istedet for eller paralelet med lampen. Udgangen fra relæet forbindes til et af de 4 indgangs ledningspar. Resten klares i Visual. michael christiansen 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret December 29, 2012 Rapporter Share Besvaret December 29, 2012 Kan denne http://www.billigihc.dk/da/indbygning/2870-wireless-input-1-4-kanal-5703302146364.html bruges til en udendørs pir da jeg ik har mulighed for at få et link kabel derud.Vær opmærksom på at den ikke er beregnet til under -5 grader. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael christiansen Besvaret December 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 30, 2012 Vær opmærksom på at den ikke er beregnet til under -5 grader.tak, det har jeg læst den skal side i et isoleret frostfrit skur så det er ik noget problem Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts