Tommy Jozefowicz Skrevet December 27, 2012 Rapporter Share Skrevet December 27, 2012 Hej Når jeg prøver at installere IHC 2.7.10 så får jeg en blank side og"Unknown picture file extension (.)" i en pop up box Er der nogen der har set det samme, og hvad kan man evt. gøre.Jeg prøvede at kigge lidt rund på forummet men kunne ikke lige finde en løsning. Håber der er nogen der kan hjælpe. Hilsen Tommy Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 27, 2012 Rapporter Share Besvaret December 27, 2012 Prøv at køre install/exe filen lidt længere nede i filstrukturen. Det plejer at hjælpe. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Erik Berg Besvaret December 30, 2012 Rapporter Share Besvaret December 30, 2012 Korrekt, på Win7 skal du køre setup filen fra Software biblioteket. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Tommy Jozefowicz
Hej
Når jeg prøver at installere IHC 2.7.10 så får jeg en blank side og
"Unknown picture file extension (.)" i en pop up box
Er der nogen der har set det samme, og hvad kan man evt. gøre.
Jeg prøvede at kigge lidt rund på forummet men kunne ikke lige finde en løsning.
Håber der er nogen der kan hjælpe.
Hilsen
Tommy
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts