Sebbe Skrevet December 25, 2012 Rapporter Share Skrevet December 25, 2012 Hej. Jeg har købt et gammelt lorte hus som skal total renoveres. jeg skal have lavet en helt ny el installation i huset. Jeg er udlært elektriker så kan lave det meste el selv. jeg har ikke prøvet at rode med IHC andet end på skolen. Jeg ville gerne hører andres erfaringer med dette. jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal begynde det. På forhånd tak. Mvh Sebastian :-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret December 25, 2012 Rapporter Share Besvaret December 25, 2012 Hej Sabastian, og velkommen til IHC-userr.dk. Ja så er der kun en vej, og det er at læse nogle af indlægene her i forummet. Nå ja og så selvfølgelig lige læse manualen en ekstra gang. Du kan også downloade nogle af LK's brochurer og installatør beskrivelser. Så burde du ende med at få et godt indblik og overblik over IHC's fortræffeligheder, (og mangler). Når du så har mere konkrete spørgsmål, vender du bare tilbage. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret December 25, 2012 Rapporter Share Besvaret December 25, 2012 Hej. Jeg har købt et gammelt lorte hus som skal total renoveres. jeg skal have lavet en helt ny el installation i huset. Jeg er udlært elektriker så kan lave det meste el selv. jeg har ikke prøvet at rode med IHC andet end på skolen. Jeg ville gerne hører andres erfaringer med dette. jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal begynde det. På forhånd tak. Mvh Sebastian :-)Min erfaring er at LK's IHC er noget forældet skrammel, men det er desværre stadigvæk det bedste på markedet. Man skal i mine øjne ikke vælge IHC hvis man ikke ønsker at udnytte nogle af de fordele det giver. En sluk alt funktion er i mine øjne ikke nok til at vælge IHC. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jamie Bülow Fischer Besvaret December 26, 2012 Rapporter Share Besvaret December 26, 2012 Jeg er også selv elektriker, og har for 4 år siden købt et gammelt hus, og valgte der at få lavet IHC, idet jeg selv arbejdede med det dagligt. Jeg kan kun sige at trods man ikke super udvikler indenfor IHC, hos LK. Er det stadig et godt produkt, men som det er nævnt fra andre, så skal man ikke installere det hvis man ikke har tænkt sig at udnytte det fuldt ud. Jeg har bla. også Alarm delen i brug, hvor jeg så indbygger nogle tredjeparts produkter, hvis de ikke findes hos LK. Så kan kun anbefale det. God arbejdslyst med projektet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts