MekTrik Skrevet December 24, 2012 Rapporter Share Skrevet December 24, 2012 Glædelig jul.Når min controller genstartet så slukker den mit ude lys..Og har en timer der tæller ned når fyret køre som så,oz starter forfra.Kan man ik gøre noget ved det???? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret December 24, 2012 Rapporter Share Besvaret December 24, 2012 Du skal sikkert ind i FB'n og checke om der er flueben i husk status ved genstart. Hvis feltet er gråt skyldes det fb'n er låst. Så skal du lige låse den op før du kan lave ændringen, hvorefter du kan gemme den. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MekTrik Besvaret December 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 24, 2012 Oki dejligt Må lige se om jeg kan finde ud af og lave om Ellers må jeg lige skrive igen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MekTrik Besvaret December 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 24, 2012 Hmm kan sku ik se noget med noget flueben :S :S :S :S Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret December 24, 2012 Rapporter Share Besvaret December 24, 2012 Er igang med julemaden og har ikke lige en PC tændt, kun ipad'n. Så hjælpen må lige vente til efter gaverne :-) Mener dog at kunne huske du lige skal markere den udgang(tæller) det drejer sig om, højreklikke/egenskaber. Screenshot følger hvis ikke du finder det i mellemtiden. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret December 25, 2012 Rapporter Share Besvaret December 25, 2012 Du skal sikkert ind i FB'n og checke om der er flueben i husk status ved genstart. Hvis feltet er gråt skyldes det fb'n er låst. Så skal du lige låse den op før du kan lave ændringen, hvorefter du kan gemme den.Er det ikke udgangen der skal konfigureres: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret December 25, 2012 Rapporter Share Besvaret December 25, 2012 Er det ikke udgangen der skal konfigureres:Det kan konfigureres flere stedder. Det rigtige sted afhænger af dit IHC program. Normalt vil dog være udgangene m.m. i FB'en som man fluebenet ved. Sommetider skal det gøres flere stedder. Det afhænger altsammen af hvordan programmet er skruet sammen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MekTrik Besvaret December 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 28, 2012 hmm der er forbi jeg har en timer der ik skal gå i "0" eller staret forfar når / hvis den genstarter. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret December 28, 2012 Rapporter Share Besvaret December 28, 2012 Så skal du ind og rette i FB´n: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret December 29, 2012 Rapporter Share Besvaret December 29, 2012 Så skal du ind og rette i FB´n: Aktuel værdi.jpgPas på med de timer. Jeg kan ikke helt gennemskue hvorfor, men jeg har flere timer, og ganske ofte er der en eller flere af dem, som ikke fortsætter med at tælle op eller ned efter en genstart, selvom jeg har krydset af at de skal gemme aktuel værdi. Jeg kan ikke finde hoved eller hale i hvornår de gerne vil tælle videre og hvornår de ikke vil. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts