McenterFreak Skrevet December 23, 2012 Rapporter Share Skrevet December 23, 2012 Når jeg har læst en tråd færdig, bruger jeg tilbage pilen i Internet Explorer. Så står tråden stadig som ulæst. Så trykker jeg F5, og nu står den som læst. Er der noget jeg gør galt. Ville være rart om tråden stod som læst, når jeg går tilbage Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 24, 2012 Rapporter Share Besvaret December 24, 2012 Sådan fungere det bare i explorer. Også her hos mig de sidste 3 år. Det skyldes nok at tryk på tilbage knappen bare genindlæser siden fra cashen på PC'n, og det først er med F5 siden genindlæses fra serveren. Og det er jo den der holder styr på om siden er læst. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 24, 2012 Rapporter Share Besvaret December 24, 2012 Måske det kunne være en ide med en genvej i bunden af trådene til "Nyt indhold": http://www.ihc-user.dk/forum/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums Den findes i toppen , men det er iriterende at skulle skrolle til toppen for at lave denne funktion. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gert Kjerslev Besvaret December 24, 2012 Rapporter Share Besvaret December 24, 2012 Når jeg har læst en tråd færdig, bruger jeg tilbage pilen i Internet Explorer. Så står tråden stadig som ulæst. Så trykker jeg F5, og nu står den som læst. Er der noget jeg gør galt. Ville være rart om tråden stod som læst, når jeg går tilbageDet er fordi at du bruger IE til at navigere tilbage med, den har cached siden hvor posten stadigvæk er markeret som ulæst. Du skal bruge de "breadcrumbs" eller brødkrummer der findes i øverste venstre hjørne fx . IHC-User.dk -> Generelt -> IHC-User.dk på den møde ved systemet også at den skal hente den seneste side. Det gælder for stort set alle hjemmeside med dynamisk indhold. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gert Kjerslev Besvaret December 24, 2012 Rapporter Share Besvaret December 24, 2012 Måske det kunne være en ide med en genvej i bunden af trådene til "Nyt indhold": http://www.ihc-user.dk/forum/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums Den findes i toppen , men det er iriterende at skulle skrolle til toppen for at lave denne funktion.Kan du ikke bare bruge "Gå til toppen" knappen i bunde af hver side ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret January 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 10, 2013 Er noget ændret i Forum softwaren, eller er det hos mig?Efter jeg har reinstalleret min Notebook, er marker som læst nu udført, selvom jeg bruger tilbageknappen i IE .I mit gamle setup kørte jeg med IE 10, men syntes der var for mange problemer med den, så nu kører jeg IE 9 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gert Kjerslev Besvaret January 10, 2013 Rapporter Share Besvaret January 10, 2013 Er noget ændret i Forum softwaren, eller er det hos mig?Efter jeg har reinstalleret min Notebook, er marker som læst nu udført, selvom jeg bruger tilbageknappen i IE .I mit gamle setup kørte jeg med IE 10, men syntes der var for mange problemer med den, så nu kører jeg IE 9Jeg installerede godt nok seneste version af forum softwaren i går aftes, men jeg syndes ikke at jeg har læst at det skulle afhjælpe "tilbageknap problemet". But if it works... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
McenterFreak
Når jeg har læst en tråd færdig, bruger jeg tilbage pilen i Internet Explorer. Så står tråden stadig som ulæst. Så trykker jeg F5, og nu står den som læst. Er der noget jeg gør galt. Ville være rart om tråden stod som læst, når jeg går tilbage
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts