Frederik Larsen Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Hej,Jeg skal have monteret IHC svagstrømstrykkene i min garage, og havde tænkt på at sætte forfradåser i væggen,men er det optimalt til Trykkene?Der medfølger jo ikke nogen form for skruer el. lign til trykkene, så hvordan sætter jeg dem fast i forfradåserne? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan Nissen Besvaret April 28, 2008 Rapporter Share Besvaret April 28, 2008 Dem sætter du såmænd fast på samme måde som i indmurings dåser: ved hjælp af de såkaldte afbryderskruer. Der findes skruehuller i bunden af forfradåserne til dette. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Frederik Larsen Besvaret April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 28, 2008 Hej,Super - dejligt at det er så nemt.Ved du hvad længde som passer? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan Nissen Besvaret April 28, 2008 Rapporter Share Besvaret April 28, 2008 Dåserne er ca. 45 mm dybe så vidt jeg husker, så skruer med en længde på 45-50mm skulle være tilstrækkelige. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Frederik Larsen Besvaret April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 28, 2008 Super, takker. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Barfod Besvaret April 28, 2008 Rapporter Share Besvaret April 28, 2008 ...og selv om BilligIHC plejer at kunne konkurrere på de fleste priser (søg efter "afbryderskrue" i prislisten ), så kan det måske betale sig at tage et kig på sortimentet hos Harald Nyborg.-- Jakob Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Frederik Larsen Besvaret April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 28, 2008 Sådan! Takker! Så blev der også lige sparet lidt... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts