jesper1354922212 Skrevet December 23, 2012 Rapporter Share Skrevet December 23, 2012 Hej...Sidder og prøver at sætte min Tdc router op så jeg kan tilgå min ihc controller ude fra...Ser ud til jeg skal bruge mac adressen på min controller men hvordan finder jeg den?Det er vel bare port 80 der skal åbnes ikke?håber på lidt hjælp! Ps god jul... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret December 23, 2012 Rapporter Share Besvaret December 23, 2012 Jeg kan ikke forstille mig at du skal bruge controlerens MAC adr. Men du kan finde den ved at pinge din controler, og derefter skrive arp -a i en cmd prompt. Jeg mener LK pr. default køre https, så det er nok nærmere 443 du skal bruge, men det kan du finde i LK's villedninge eller i andre tråde her på boardet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 jesper1354922212 Besvaret December 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 23, 2012 Ahhh... Sådan lars1. Det var port 443 og ikke port 80 og Omdirigerings port 443 som jeg var ude i....På en Tdc router skal man bruge mac adressen hvis den skal have en fast ip.Men dhcp forbindelserne er rygget op til xxx.xxx.x.10 så det brude ikke være noget problem!1000 tak for hjælpen. Føj jeg har brugt mange timer på det... Det har været lige til på andre mærker af router! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
jesper1354922212
Hej...
Sidder og prøver at sætte min Tdc router op så jeg kan tilgå min ihc controller ude fra...
Ser ud til jeg skal bruge mac adressen på min controller men hvordan finder jeg den?
Det er vel bare port 80 der skal åbnes ikke?
håber på lidt hjælp!
Ps god jul...
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts